IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.06.2022 || ZPS:"Nekateri ekološki izdelki za zaščito pred soncem razočarali"  |  Sušne razmere se zaostrujejo  |  V pripravi interventni ukrepi za pomoč rejcem krav molznic  |   Ministrstvo v ocenjevanje škode v gospodarstvu po junijskem neurju  |  V rastlinjakih Ocean Orchids vzgojili prve sadike vanilije   |  Brezpogojni boj proti inflaciji  |   OZS podelila podelila mojstrske diplome trem generacijam  |  Državna sekretarka na kmetijskem ministrstvu je Tatjana Buzeti  |  Na Petrolovih servisih ob avtocesti cena dizla znižana  |  Nova trgovina PerSuja v Beogradu  |  Nov supermarket Maxi v Subotici je odprl svoja vrata  |  Poziv kmetov in zadrug k učinkovitemu ukrepanju za "žitno verigo"  |  Merkur s projektom o samooskrbi "prepričal" kar 72 osnovnih šol  |  TZS:"Trgovinska panoga ni vojni dobičkar"  |  Coop napoveduje lansiranje govedine z zmanjšano vsebnostjo metana  |  Luka Reka zasuta s poizvedbami za pretovarjanje žita iz Ukrajine   |   Rusija v rubljih poplačala obresti na dolg v dolarjih  |   Vlada od petka od trgovcev pričakuje prilagoditev marže  |  Delamaris vidi priložnosti za povečanje prodaje na ameriškem trgu  |  OZS:"Vlada mora sprejetiukrepe za ublažitev visokih cen goriv!"  |   ||
   

Rusija: SberMarket je začel projekt prodaje "nepopolnega" sadja in zelenjave

22.05.2022
V oddelku storitev za dostavo blaga iz trgovin SberMarket so začela s t.i. projektom "nižje cene".Tako kampanjo je leta 2014 sprožil že eden največjih francoskih trgovcev Intermarche, pred leti pa so se podobnega projekta na pobudo Andraža Tuša lotili tudi v podjetju s sedežem v Celju. 

Odbitek oz.prihranek za kupca vključujeta sadje in zelenjava, ki sta pridelana na kmetijah in ki jih običajno trgovine ne kupujejo oz.(pre)prodajajo, ker izdelki niso videti popolni. Cene takih izdelkov so v objektih SberMarket precej znižali glede na cene t,i."lepih" izdelkov. 

Po besedah ​​predstavnikov trgovine so doslej večino "grdih" izdelkov zavrgli že pri dobaviteljih, čeprav se po kakovosti in okusu ne razlikujejo od tistih, ki se prodajajo v trgovinah.

Uporaba nepopolnega sadja in zelenjave namesto je priljubljen način za boj proti pomanjkanju hrane in naraščajočim živilskim odpadkom. Velike verige aktivno začenjajo podobne kampanje, katerih cilj je boj proti nestandardnim zavračanjem zelenjave in sadja. 


Nazaj
 
 
 
 
back to top