IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.04.2021 || Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |  Inovativno pakiranje za svežo premium solato  |  Osma e-konferenca za mala in srednja podjetja v organizaciji PTZ   |  Dva nova ukrepa v čebelarstvu  |  Nova prodajalna Univerexporta v Beogradu  |  Odpiranje vrtov in teras v osmih regijah za gostinski sindikat premalo  |  Aldi Nord na Majorki odprl trgovino št. 5000 v Evropi  |  Prihaja prvi belgijski e-supermarket Hopr  |  V ZDA stekla promocija žganja Yebiga Prva  |  Šišić:"Lani smo prodali več kot 100.000 ton piščančjega mesa"  |  V Intersparu Vič nov "refil avtomat" za naravna čistila in pralne praške Odori (VIDEO)  |  Priznanje GZS Pomladni veter KZ Metliki  |  Čizmić na konferenci o potezah Mercatorja v (po)koronskem času   |  Fortenova in Mercator s pogodbo za refinanciranje Mercatorjevega dolga  |  Draghi napoveduje sproščanje ukrepov s 26. aprilom  |  Direktor uprave za varno hrano zamenjal glavno inšpektorico  |   ||
   

Hrvaška: Saponia zaključila uspešno poslovno leto

01.03.2021
Saponia d. d. iz Osijeka, eno izmed najbolj uspešnih hrvaških podjetij, je poslovno leto zaključilo z dobrimi rezultati, kar je bilo v času pandemije realno tudi za pričakovati, saj so potrošniki več sredstev namenili sredstvom za čiščenje.
 
 
S pojavom novega koronavirusa in posledično pandemije je Saponia naredila spremembo smeri svoje poslovne strategije in povečala proizvodnjo ter ponudbo sredstev za razkuževanje. Lani je osiješko podjetje ustvarilo 543,8 milijona kun (72 milijonov evrov) skupnih prihodkov, kar je 7 odstotkov več kot v letu 2019.
 
Kar 45 odstotkov prihodkov podjetju prinašajo izvozni trgi. "Zagotoviti ciljno raven prihodkov, ki pokrivajo fiksne stroške, pa potem čim večja razpršitev prihodkov ter močan fokus na dobičkonosne prodajne procese so bili za nas nuja, pri čemer smo uspeli," je med drugim povedala predsednica uprave Saponie, Dajana Mrčela.
 
Dobiček pred davki, obrestmi in amortizacijo so se povečali za 174 odstotkov, lani se je ta kazalnik ustavil pri 98,1 milijona kun (slabih 13 milijonov evrov), marža je znašala 18 odstotkov, dobiček iz poslovanja je meril 82,3 milijona kun (10,86 milijona evrov), medtem ko se lahko v družbi pohvalijo tudi s 66,9 milijoni kun (8.83 milijona evrov) čistega dobička.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top