IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Sodišče Musku in Twitterju omogočilo dogovor o prevzemu  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Esselunga se je pridružila Epic Partners  |  Tesla začel proizvodnjo tovornjakov (najprej za Pepsi)  |  Nova Franca trgovina v Podgorici  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |  Univerexport v Popovici odprl novo trgovino  |   ||
   

VB: Sainsbury’s z manjšim dobičkom

12.11.2014


sainsburysgrowthNa današnjih jutranjih poročilih Sky newsa je bila "breaking news" (ena glavnih novic) tudi ta, da je v prvem polletju Sainsbury’s dosegel za 6,7 % slabše poslovne rezultate in da namerava zaradi tega popraviti kvaliteto hrane in se še bolj odprto spopasti z napadalnimi diskonterji (Aldijem in Lidlom).

 

Sainsbury’s je kot tretja največja trgovinska veriga na Otoku dosegla slabše poslovne rezultate, a v težavah so tudi tekmeci, vključno z največjim - Tescom.

Podjetje s sedežem v Londonu je v izjavi za javnost sporočilo, da nameravajo popraviti kvaliteto, kar zadeva hrano in ostale izdelke (cca. 3000).

 V Sainsbury's  nameravajo začeti tudi z velikimi varčevalnimi ukrepi in na ta način v naslednjih treh letih prihraniti  za 500 milljonov funtov stroškov. 

"Naše cene niso bile nikoli ostrejše, dodatno pa jih bomo znižali tam, kjer bodo to najbolj zahtevali naši potrošniki,” je ob današnji predstavitvi slabega poslovnega rezultata za Sky news, dejal izvršni direktor, Mike Coupe, ki je dodal, da se izzivov in boja ne boji, saj da je tega v 30 letih ukvarjanja s tem poslom že vajen.  

 Na položaju vodilnega je v juliju zamenjal Justina Kinga.


Nazaj
 
 
 
 
back to top