IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.10.2021 || Dnevnik:"Na obzorju novi lastniki Mercatorja"  |  Haier odslej tudi v Sloveniji  |  Varjenje "rdečega" piva kmalu v Laškem  |  Gerd Chrzanowski prevzema naloge šefa Schwarz grupe  |  Nov Univerexport v Beočinu  |  Podgoršek na konferenci Treh morij poudaril pomen večje proizvodnje beljakovin  |  Nova pravila EU bodo povzročila dvig cen  |  Evropski simpozij hrane med 6.in 8.novembrom v Ljubljani  |  V četrtek Akademija strojništva 2021  |  Nov Maxi supermarket v Subotici  |  Spar Slovenija podaril tono hrane za reševalne in terapevtske živali  |   Žabka preizkuša Jush aplikacijo za dostavo na dom  |  Odprta kuhna se poslavlja, prihodnje leto jubilejna sezona  |  16. razpis za nacionalne štipendije L'Oréal-Unesco  |  8. FMCG Retail Summit revije InStore v Beogradu (do 1.novembra cenejše prijave)!  |   Kmalu še dve odprtji Lidla in sicer v Kruševcu in Bački Palanki  |  Sadje bo v ospredju letošnjega tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Dogajanje na Expu v znamenju EU  |  Ifo:"Razpoloženje v gospodarstvu krojijo težave v dobavnih verigah"  |  Na Gospodarskem razstavišču potekal sejem Narava-zdravje  |   ||
   

VB: Sainsbury's razburil strasti s čokolado "iz vojne"

23.12.2014
V tem letu smo "proslavljali” stoletnico začetka prve svetovne vojne, spominjamo pa se tudi nenavadnih dogodkov ob stoti obletnici tako imenovanega "božičnega miru”, ki so ga zlasti z nogometno tekmo "obeležili" britanski in nemški vojaki, vkopani v frontnih jarkih Belgije.
 
Z zanimivim, a "spornim" oglasom so se tega spomnili tudi v trgovinski verigi Sainsbury's.
 
"V trenutkih, ko so vojaki in častniki z obeh strani na nikogaršnji zemlji nazdravljali življenju in miru ter navkljub razritemu in razmočenemu terenu igrali nogometne tekme, so potekali oboroženi boji in medsebojno topniško obstreljevanje. Zgodba je vsekakor lahko vir navdiha in primer žlahtnega kljubovanja razčlovečenja, ki ga je v taki obliki sposoben izvajati le človek sam, bodisi nad drugim ali celo pri samem sebi," je v kolumni o tem dogodku v zadnji InStore reviji, zapisal Igor Bergant.
 
Prav zato je tri minute in 40 sekund dolg božični oglas verige supermarketov Sainsbury's o tem vzbudil polemike, ali je primerno, da korporacije uporabijo občutljivo nacionalno zgodovino v trženjske namene.
 
Kolumnist Ally Fogg je v časniku The Guardian zapisal, da vidi spornost oglasa predvsem v olepšavi vojne. Vprašal se je, ali bi za naslednji božič pozdravili oglas, v katerem bi prikazali čustveno nabit prizor med otrokoma, ki bi si izmenjala darila za judovski praznik hanukah in božič na poti v plinske celice. "Upam, da ne, čeprav ne vidim nobene večje moralne razlike," je še dodal.
 
Samo na spletnem portalu You Tube si je oglas ogledalo več kot 15 milijonov uporabnikov, v ospredju pa je čokolada katere izkupiček bo šel v višini 50 penijev od vsake posebej Britanski kraljevi legiji. Stane 1,26 evra oz. 1 funt. Ker gre za čokolado v omejeni seriji, so jo prodajali samo včeraj in danes.

Vojaki  so se v Ypresu, verjetno večina intimno nehoté - po Božiču 1914, vrnili v rove in nadaljevali s klanjem, ki je postajalo samo še hujše. Tudi v naslednjih vojnih letih so bili posamezni poskusi in nekaj osamljenih primerov božičnih premirij, a ne v razsežnostih prvega vojnega božiča...
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top