IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.09.2020 || V središču Ljubljane salon kave Qubik Caffe  |  Nov Univerexport v Batajnici  |  Poraba testenin v prvi polovici leta močno narasla  |  Litehouse prevzel manjše podjetje Veggiecraft Farms  |  Gospodarstveniki in politika o prihodnosti na Brdu pri Kranju  |  Inštitut za oljkarstvo ZRS Koper postal nacionalni referenčni laboratorij  |  Evropska komisija odobrila prenos Mercatorja na Fortenovo  |  Continente lansiral spletni vodič za sir -"Nossa Queijaria"  |  Odprli drugo Bipo v Sisku  |  Sindikat kmetov podpira Pivčevo  |  V Pivki perutninarstvu 32 novih okužb s koronavirusom  |  Trump odobril partnerstvo Oracla in Tiktoka  |  Kolumbija odlično izkoristila obdobje pandemije  |  Začel se je teden sladke Istre  |  Šest prehrambenih proizvodov kmalu na kitajskem trgu  |  Asda uvedla vrečke za ponovno uporabo  |  Amazon Fresh dostavo razširil na širše območje Londona  |  Poslanci ta teden o usodi nedeljskega dela trgovin  |  V novem oglasu za Frutabelo tudi Pogačar in Roglič (VIDEO)  |  Lidl predstavil napitek Hard Seltzer  |   ||
   

Velika Britanija: Sainsbury's po propadli združitvi z Asdo dobiček zmanjšal za 15 odstotkov

07.11.2019
Eden izmed velike britanske četverice najmočnejših trgovcev, Sainsbury's, je poročal o kar 15-odstotnem padcu dobička v prvem polletju. Glavni razlog, kakor navajajo otoški mediji, tiči v kombinaciji postopnega zniževanja stroškov, višjih izdatkov za trženje ter neugodnih vremenskih razmer v primerjavi z lanskim letom.
 
 
 
Pri več kot 150 let starem trgovcu vseeno poudarjajo, da naj bi v celoti gledano poslovno leto 2019-20 doseglo pričakovanja analitikov, povezana z dobičkom. Sainsbury's gradi novo strategijo, potem ko je 8-milijardno združitev s trgovcem Asda padla v vodo. Vrednost delnic trgovca je v zadnjem letu zato padla za kar 34 odstotkov.
 
Septembra je izvršni direktor Mike Coupe začel s projektom zmanjševanja stroškov in poplačila dolgov, s čimer želi pokazati, da Sainsbury's lahko preživi tudi sam na svojem.
 
 
V 28 tednih do 21. septembra je skupina Sainsbury's ustvarila za 276 milijonov evrov dobička pred davki. Lani v tem obdobju je recimo "plus" znašal 324 milijonov evrov. Prihodki od prodaje na ravni celotne skupine so padli za 0,2 % na 19,58 milijarde evrov, pri čemer je "like-for-like" prodaja, brez prodaje goriv, padla za točno 1 odstotek.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top