IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 12.11.2019 || Skupščina Petrola 12.decembra  |  Jutri Pošta Slovenije zaključuje nakup večinskega deleža Intereurope  |  Prijave za CEO Summit Beograd - 4. december 2019 (VIDEO)  |  Skupina Kofola povečala medletno prodajo  |  Brezstično plačevanje še naprej v porastu  |  22. Slovenski festival vin konec tedna v Cankarjevem domu  |  Božično nakupovanje se počasi seli na splet  |  Odprli drugi Gomexov objekt v Sonti  |  Transportno logistična delegacija v Seulu  |  Razstava dosežkov slovenske industrije in institucij znanja – "Future Food"  |  Zmagovalci dneva samskih: Nesté, L'Oreal Apple, Nike in Huawei  |  Hrvati letno kupijo plastenk za površino otoka Silba  |  Umetnost in kulinarika z roko v roki  |  Kdo bo avtor najboljšega okusa kulinaričnega novembra Ljubljane?  |  Sarajevo gosti mednarodni kongres čebelarstva  |  Takeaway.com postal sponzor EP v nogometu  |  Dobro odslej tudi v Sloveniji  |  Prihod prestižnega gastronomskega vodnika Michelin  |  Plenković uvedbo evra na Hrvaškem načrtuje jeseni 2024  |  Turizem z novimi rekordi in starimi izzivi  |   ||
   

Velika Britanija: Sainsbury's po propadli združitvi z Asdo dobiček zmanjšal za 15 odstotkov

07.11.2019
Eden izmed velike britanske četverice najmočnejših trgovcev, Sainsbury's, je poročal o kar 15-odstotnem padcu dobička v prvem polletju. Glavni razlog, kakor navajajo otoški mediji, tiči v kombinaciji postopnega zniževanja stroškov, višjih izdatkov za trženje ter neugodnih vremenskih razmer v primerjavi z lanskim letom.
 
 
 
Pri več kot 150 let starem trgovcu vseeno poudarjajo, da naj bi v celoti gledano poslovno leto 2019-20 doseglo pričakovanja analitikov, povezana z dobičkom. Sainsbury's gradi novo strategijo, potem ko je 8-milijardno združitev s trgovcem Asda padla v vodo. Vrednost delnic trgovca je v zadnjem letu zato padla za kar 34 odstotkov.
 
Septembra je izvršni direktor Mike Coupe začel s projektom zmanjševanja stroškov in poplačila dolgov, s čimer želi pokazati, da Sainsbury's lahko preživi tudi sam na svojem.
 
 
V 28 tednih do 21. septembra je skupina Sainsbury's ustvarila za 276 milijonov evrov dobička pred davki. Lani v tem obdobju je recimo "plus" znašal 324 milijonov evrov. Prihodki od prodaje na ravni celotne skupine so padli za 0,2 % na 19,58 milijarde evrov, pri čemer je "like-for-like" prodaja, brez prodaje goriv, padla za točno 1 odstotek.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top