IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 27.01.2021 || Sejem Alpe-Adria prestavljen na junij  |  Ribiči poleg cipljev ulovili tudi precej orad  |  Tescu med pandemijo cveti prodaja zelenjave  |  Za sejem "PLMALive!" (lastnih blagovnih znamk) več kot 200 prijavljenih trgovcev   |  Gospodarsko razpoloženje januarja malce boljše   |  Prevzem upravljanja slovenskega paviljona na Expu  |  Amazon širi svoj tehnološki center v Bostonu  |  Od jutri nova dm drogerija v beograjskem naselju Braća Jerković  |  Spar in Rewe brezplačno delita medicinske maske  |  Mladi vinar za leto 2020 je Andrej Erzetič  |  Trgovinska (lepotna) blagovna znamka No7 premagala A-blagovne znamke  |  Sanofi bo proizvajal Pfizerjevo cepivo  |  Napovedujejo sproščanje ukrepov s 1. februarjem  |  Morrisons pospešuje ponudbo PL proizvodov  |  Podjetje JTI že četrtič zapored osvojilo nagrado Top Employer (Naj delodajalec)   |  Pile-Farm letno proizvodnjo jajc povečal na 4,25 milijona  |  Ob boljšanju epidemiološke slike gostinski lokali odprti tudi ponoči  |  Podgoršek:"Horeca je najboljši promotor slovenskih prehranskih izdelkov in živil"  |  Walgreens - šesti največji svetovni trgovec - ima novo direktorico  |  OZS kritično o predlogu osmega protikoronskega zakona  |   ||
   

Velika Britanija: Sainsbury's od velike četverice z najboljšim začetkom jeseni

15.10.2019
Po zadnjih podatkih raziskovalne hiše Kantar je izmed vseh britanskih trgovcev z vidnim tržnim deležom še najboljše rezultate prikazal spletni trgovec Ocado, ki je tudi edini v 12 tednih do začetka oktobra rasel z dvoštevilskim faktorjem.
 
 
 
 
V 12 tednih do 7. oktobra je prodaja Ocadu narasla za 13.3 odstotka, od najmočnejše četverice pa je zablestel samo Sainsbury's, ki je v tem obdobju prodajo povečal za 0,6 odstotka. Tržni delež omenjenega trgovca je pri 15.3 odstotkih.
 
Vodilni Tesco je glede tržnega deleža močno v vodstvu (27 %), mu je pa promet v navedenem obdobju upadel za 0,2 odstotka. Asda drži 15 odstotkov trga, prodaja je verigi upadla za 0,9, še najslabše pa jo je na začetku jeseni odnesel Morrisons, ki se mu je promet zmanjšal za 1,8 %. Slednji ima na Otoku nekaj manj kot 10-odstotni delež.
 
Spet ne gre zanemariti diskonterjev. Aldi je prodajo v 12 tednih do 7. oktobra povečal za kar 8,1 in beleži že 7,3-odstotni tržni delež, Lidl pa je doživel zelo podobno povečanje prometa (8,2 %) in splezal na 6 odstotkov tržnega deleža. Nemški verigi sta si v enem letu odrezali skoraj za 1 % večji del pogače.
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top