IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 06.08.2020 || Dm v trgovine postavil Nivea postaje s šamponom  |  Muller: "Ahold Delhaize ni oddal punudbe za trgovine Hema"  |  BAT "vpregel" novega predsednika za Reynolds American  |  SDTS kritičen do novega modela zaposlitve pri Hoferju  |  Henkel Slovenija in dm v podporo urbano-čebelarskim projektom  |  Amazon načrtuje odprtje 30 fizičnih trgovin (VIDEO)  |  Doslej unovčenih za 40,2 milijona evrov turističnih bonov  |  Amazon pripravlja vstop na švedski trg  |  Vlada podjetja zaradi brexita poziva k okrepitvi zalog zdravil  |  Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  Hofer uvaja nov zaposlitveni model  |  Na ocenjevanju Vino Slovenija 5 medalj za vina iz Hiše vin Emino  |  ZPS opozarja na velik cenovni razpon razkužil  |  Med E.Leclercom in Supernovo gradijo novo parkirišče za 1900 vozil  |  Carrefour predstavil novo blagovno znamko Simpl  |  Sport time Balkans od Mercatorja-S kupil Rodo Mega v Beogradu   |  Sparove Mlečne pravljice med finalisti največjega azijskega festivala AdStars  |  Diageo ob polovico dobička, med Evropejci vse bolj priljubljen rum  |  Prvi Eurospar bo odprt v Sankt Peterburgu  |  Voli odprl nov market v Budvi  |   ||
   

Velika Britanija: Sainsbury's od velike četverice z najboljšim začetkom jeseni

15.10.2019
Po zadnjih podatkih raziskovalne hiše Kantar je izmed vseh britanskih trgovcev z vidnim tržnim deležom še najboljše rezultate prikazal spletni trgovec Ocado, ki je tudi edini v 12 tednih do začetka oktobra rasel z dvoštevilskim faktorjem.
 
 
 
 
V 12 tednih do 7. oktobra je prodaja Ocadu narasla za 13.3 odstotka, od najmočnejše četverice pa je zablestel samo Sainsbury's, ki je v tem obdobju prodajo povečal za 0,6 odstotka. Tržni delež omenjenega trgovca je pri 15.3 odstotkih.
 
Vodilni Tesco je glede tržnega deleža močno v vodstvu (27 %), mu je pa promet v navedenem obdobju upadel za 0,2 odstotka. Asda drži 15 odstotkov trga, prodaja je verigi upadla za 0,9, še najslabše pa jo je na začetku jeseni odnesel Morrisons, ki se mu je promet zmanjšal za 1,8 %. Slednji ima na Otoku nekaj manj kot 10-odstotni delež.
 
Spet ne gre zanemariti diskonterjev. Aldi je prodajo v 12 tednih do 7. oktobra povečal za kar 8,1 in beleži že 7,3-odstotni tržni delež, Lidl pa je doživel zelo podobno povečanje prometa (8,2 %) in splezal na 6 odstotkov tržnega deleža. Nemški verigi sta si v enem letu odrezali skoraj za 1 % večji del pogače.
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top