IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 21.11.2019 || Mariborska občina v prevzem celotne osrednje tržnice   |  Jumbo odprl že drugo trgovino v Belgiji  |  Ana Roš ambasadorka UNWTO  |  V veljavi trgovinski sporazum med EU in Singapurjem  |  General Mills iz svojih izdelkov umika natrij  |  Lidl v Valencii in Barceloni omogočil dostavo v eni uri  |  Požeška Budimka prodana za 212 milijonov dinarjev  |  Odprti novi trgovini Idee v Podgorici  |  McMillon: "Walmart lahko izgine v trenutku"  |  Nestlé prvič predstavil poslovanje v BiH  |  Rastoder ustanavlja letalsko družbo   |  Nagrado Best Buy Award v kategoriji napolitank je prejel Manner  |  Leclerc kupuje trgovine Casina  |  Carrefour našel (starega) kupca za splet  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva na GZS  |  Skupščina Petrola 12.decembra o reviziji poslov   |  GEFCO dobavitelj embalaže za Airbus  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  30.novembra ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Hrana ni za tjavendan je projekt Lidla in Ekošole   |   ||
   

Velika Britanija: Sainsbury's od velike četverice z najboljšim začetkom jeseni

15.10.2019
Po zadnjih podatkih raziskovalne hiše Kantar je izmed vseh britanskih trgovcev z vidnim tržnim deležom še najboljše rezultate prikazal spletni trgovec Ocado, ki je tudi edini v 12 tednih do začetka oktobra rasel z dvoštevilskim faktorjem.
 
 
 
 
V 12 tednih do 7. oktobra je prodaja Ocadu narasla za 13.3 odstotka, od najmočnejše četverice pa je zablestel samo Sainsbury's, ki je v tem obdobju prodajo povečal za 0,6 odstotka. Tržni delež omenjenega trgovca je pri 15.3 odstotkih.
 
Vodilni Tesco je glede tržnega deleža močno v vodstvu (27 %), mu je pa promet v navedenem obdobju upadel za 0,2 odstotka. Asda drži 15 odstotkov trga, prodaja je verigi upadla za 0,9, še najslabše pa jo je na začetku jeseni odnesel Morrisons, ki se mu je promet zmanjšal za 1,8 %. Slednji ima na Otoku nekaj manj kot 10-odstotni delež.
 
Spet ne gre zanemariti diskonterjev. Aldi je prodajo v 12 tednih do 7. oktobra povečal za kar 8,1 in beleži že 7,3-odstotni tržni delež, Lidl pa je doživel zelo podobno povečanje prometa (8,2 %) in splezal na 6 odstotkov tržnega deleža. Nemški verigi sta si v enem letu odrezali skoraj za 1 % večji del pogače.
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top