IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 03.08.2020 || Zaradi zastrupitve z alkoholom že več kot 100 mrtvih  |  Mastercard predstavil rešitve platforme Market Trends   |  Centralizacija finančnih operacij v Magnitu  |  Maska kot modni dodatek v času Covida 19  |  Lidl odprl velikansko skladišče v Peterboroughu  |  Ciper zaradi sira blokira sporazum Ceta  |  V juniju odkupljenega za 2,9 % več mleka kot tak čas lani  |  V Skopju raste največji regijski nakupovalni center  |  Raziskava: Potrošnikom je trenutno najbolj pomemben denar   |  Forbesova lestvica: Amazon 4., Coca-Cola na 6. mestu  |  V okviru projekta Seneno meso in mleko zaživel zavod  |  Beograjska Chocollama začela s proizvodnjo organske surove čokolade  |  Kar 47 nagrad vinu Puklavec family na ocenjevanju Vino Slovenija   |  V Melbournu policijska ura in nakupovanje le enkrat dnevno  |  Marko Čadež za regionalno sodelovanje  |  Dukat v prvem polletju z 100.000 kunami neto dobička  |  Bo Slovenija umaknila tožbo v zadevi teran?  |  Mejnik Eligme in BTC: Tisoč lokacij s plačilnim sistemom GoCrypto   |  Blagovna znamka Labello praznuje 111. obletnico  |  Amazon med pandemijo podvojil čisti dobiček  |   ||
   

Velika Britanija: Sainsbury's med karanteno podvojil spletno prodajo

02.07.2020
Britanski trgovec Sainsbury's, ki je v državi drugi po tržnem deležu za Tescom, je med karanteno izdatno okrepil spletno prodajo izdelkov. Ta se je več kot podvojila, navaja ESM Magazine.
 
 
Trgovec je poročal o 8,2-odstotnem povečanju prodaje v prvem četrtletju poslovnega leta 2020, ki se je končalo 27. junija. Medtem, ko je Sainsbury's prodajo hrane in pijače povečal za 10,5 %, se je krepko zmanjšala prodaja tekstila.
 
Kot so se pohvalili pri drugem največjem trgovcu, je koronakriza poskrbela, da so pri njih nakupovali tudi številni potrošniki, ki sicer zavijajo v Aldi, Lidl in tri preostale velikane britanskega živilskega sektorja, torej Tesco, Morrisons in Asda. Še posebej velja pohvaliti njihovo spletno prodajo - povprečen tedenski obisk je z marčevskih 370.000 narasel na junijskih 650.000. "Prodaja v e-trgovini se nam je vrednostno več kot podvojila," navajajo.

 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top