IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

INTERVJU: Sabina Gostinčar: "Mercator prek spleta ponuja že več kot 20.000 vrst izdelkov"

07.12.2018
Ob predstavitvi rezultatov nakupovanja v 'online' kanalu v prostorih družbe Ceneje d. o. o., smo se pogovarjali tudi z vodjo spletne trgovine Mercator, Sabino Gostinčar (na fotografiji). Trgovec z najdaljšo tradicijo pri nas ima spletno trgovino že 20 let.  
 
Kako bi opisali trenutno stanje na področju spletne trgovine v FMCG sektorju?
 
Tako, kot povsod, spletni nakupi rastejo tudi pri nas.
 
Pa večino izdelkov dostavite, ali ljudje raje pridejo robo iskat na 'pick up' mesta?
 
Večina naročil je z dostavo na dom. Za določen segment je vsekakor zanimiva tudi opcija spletnega nakupa s prevzemom v trgovini, vendar za večino kupcev ni smiselno, da se denimo z enega konca mesta v gneči pelje po prevzem blaga v hipermarket in nazaj. Seveda imamo tudi v Mercatorjevi spletni trgovini opcijo osebnega prevzema, vendar menim, da na splošno ta opcija ne bo prevladala nad dostavo na dom.  
 
Omenili ste 'click & collect' lokacije. Koliko jih je trenutno in kje?
 
Točke za prevzem blaga ima Mercator v 10 hipermarketih po vsej Sloveniji. Z dostavo na dom Mercator pokriva že preko 90 odstotkov naslovov po Sloveniji, vsakdo pa se lahko odloči za prevzem na prevzemni točki.
 
Vendar pa je, če primerjamo z globalnim merilom, prodaja živil prek spleta v Sloveniji še zmeraj neznatna, kajne?
 
Dvomim, da presega 1 odstotek prometa…Slovenije v tem pogledu ne moremo primerjati z drugimi državami, saj smo v samem evropskem vrhu po številu trgovin na prebivalca, in glede na njihovo dostopnost, ko imamo vsaj eno trgovino v vsaki soseski, je jasno, da spletna prodaja market programa ne more tako hitro rasti kot v večini zahodnoevropskih držav, kaj šele v primerjavi z globalnimi trendi. Glede na to, da ima Mercator več kot 500 trgovin in le eno spletno trgovino, da tako rečem, delež prometa sicer ni visok, je pa za visoko raven Mercatorjeve storitve naša spletna trgovina zelo pomembna.
 
Mercator je bil na tem področju pionir. Koliko časa že obstaja možnost online-a?
 
Prihodnje leto obeležujemo že 20 let obstoja, ko smo v Ljubljani omogočili prve spletne nakupe.
 
Katera pa so denimo živila, ki jih prodate največ?
 
Izdelkov v naši spletni ponudbi je vsako leto več, trenutno imamo na voljo že več kot 20.000 vrst izdelkov. Poslujemo z velikim številom pravnih oseb – tajništva, pisarne, vrtci, šole – v dokaj velikih količinah prodamo kave, vode, keksov, sadja. Vendar tudi za običajna gospodinjstva skrbno pripravimo vsak nakup kot bi kupovali zase.
 
Najbrž je odveč vprašanje, ali Mercator dostavlja še isti dan po spletnem naročilu…
 
Seveda. Od naročila do dostave je lahko tudi samo šest ur, čeprav je večina naročil še vedno oddana za naslednji dan.

Nazaj
 


 
 
 
back to top