IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 12.07.2020 || Hrvaška dočakala vstop v mehanizem ERM 2  |  InStore št. 86 na poti k naslovnikom  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  Trgovec Franca odprl supermarket v Bijelom Polju  |  Julij prinaša zagon programa zvestobe Walmart+  |  KZ Vipava bo Fructalu lahko ponudila le od 20 do 30 ton breskev  |  Ob rasti turizma v Kranju glavni izziv dvig potrošnje gostov  |  Večinski lastnik Dukata najavil možnost "iztiskanja" malih delničarjev  |  Ahold Delhaize se vključuje v bitko za prevzem verige Hema  |  Gorenju nagrada Netko za najboljšo spletno trgovino  |  Nov dm odprt v Subotici, še dva nova objekta v Beogradu  |  V Črničah odprtje prenovljene Mlinotestove trgovine  |  Letalski prevoznik Turkish Airlines pomaga (svojim) izvoznikom sadja   |  Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |   ||
   

Slovenija: STO je lansirala kampanjo "ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija"

01.06.2020
Slovenska turistična organizacija (STO) je 14. maja 2020 lansirala vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere prebivalce naše dežele vabi na počitnice v Sloveniji in delitvi doživetij s ključnikom #mojaslovenija.Kampanja izpostavlja edinstvena turistična doživetja celotne Slovenije.

S kampanjo so v prvih dveh tednih od njenega lansiranja uspeli povezati celotno Slovenijo. V kampanji sodeluje vseh 35 vodilnih turističnih destinacij iz vseh štirih makro regij, vsa produktna združenja in partnerske institucije.
 
Ob teh še številni posamezniki in drugi deležniki slovenskega turizma. Kampanja bo potekala predvidoma do spomladi leta 2021, vključevanje zainteresiranih deležnikov še poteka, vabijo pa tudi vse medije, da se pridružijo kampanji in podprejo ponoven zagon slovenskega turizma.

Gre za prvo vseslovensko promocijsko kampanjo s tako množično vključitvijo vseh deležnikov in izpostavitvijo prav vseh koncev naše Slovenije. Kampanjo je vzpodbudila in zasnovala STO, za njen uspeh pa je bistveno, da slovenske goste nagovarjajo enotno in združeno.In s številnimi videi.

STO k oddihu doma prebivalce Slovenije vzpodbuja z vrsto komunikacijskih orodij: na družbenih omrežjih Feel Slovenia (Facebook, Twiter, Instagram in Youtube), na nacionalnem spletnem portalu Slovenia.info oz. posebni pristajalni strani, in v za to posebej pripravljenih "novičnikih". Sporočila pa po svojih kanalih delijo tudi vsi partnerji, ki sodelujejo pri kampanji.V ta namen je STO z razpisi zagotovila tudi finančno podporo za promocijske aktivnosti destinacij in ponudnikov tudi na domačem trgu. 

Na posebni pristajalni strani Moja Slovenija objavljajo video vabila znanih Slovencev in turističnih delavcev – torej tistih, ki soustvarjajo turistično ponudbo na destinacijah. Odziv znanih Slovencev in gostoljubnih obrazov slovenskega turizma, ki so jih k sodelovanju povabile predvsem destinacije, je izjemen. Na STO dnevno prejemajo nove posnetke z vabili k odkrivanju in oddihu v naši prelepi deželi. Doslej so prejeli že več kot 35 video vabil.
 
Združeni, s poenotenim nagovorom ter kreativo in pa z intenzivno komunikacijo, tako na  lastnih digitalnih medijih STO kot na digitalnih medijih destinacij, so v času od začetka izvajanja kampanje povečali uporabo ključnika #mojaslovenija pri objavah na Instagramu kar za 240 %. S pomočjo platforme Curator so v preteklih dveh tednih na družbenih medijih, ki jih spremlja to orodje, zasledili 7.828 objav vezanih na #ifeelsLOVEnia in #mojaslovenija. Prav tako se je od lansiranja kampanje Moja Slovenija za 48 % povečala tudi obiskanost slovenskih vsebin turističnega portala www.slovenia.info v primerjavi z enakim 14-dnevnim obdobjem pred lanisranjem kampanje.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top