IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 27.09.2020 || Počivalšek prepričan v svetlo prihodnost slovenskega turizma  |  Preurejeni Super Konzum v Ivanić Gradu odprl vrata  |  Oblasti v Parizu in Marseillu jezne zaradi novih omejitev  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |   WEBSI Spletni prvaki: "Digitalna agencija leta (ponovno) Agencija 101   |  Spar Slovenija ponosen na "Mlečne pravljice" in nagrado SOF-a za "Znamko leta"  |  Podjetje Plevnik d.o.o. s tehnološkimi novostmi za sirarstvo in mlekarstvo  |  DZ o nedeljskem zaprtju trgovin z glasovanjem v torek  |  Rožič: "Če ne uspemo, bomo sprožili referendum"   |  Nov Univerexport na Bulevarju partijarha Pavla v Novem Sadu  |  Žabka na domačem trgu odprla prodajni objekt št. 6500   |  Prekinitev širjenja v Avstralijo je Kaufland drago stala  |  Lidl v Zaječarju in Zrenjaninu odpira trgovini 1. oktobra  |  Poročilo JTI opozarja, da se na črnem trgu "pripravlja k nevihti"  |  Ob 25-letnici STO podčrtali pomen sodelovanja in predane ekipe  |  Podravka obdarila najmlajše meščane Koprivnice  |  Iz Walmarta najavljajo povišanje plač zaposlenim  |  Danes razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Corriere della Sera za najboljšega tujega vinarja izbrala Simčiča  |  Mars "pokopal" strica Bena - riž se odslej imenuje Ben's Original  |   ||
   

Slovenija: STO bo nagradila najboljše kreativne rešitve iz kampanje Moja Slovenija

10.08.2020
Na Slovenski turistični organizaciji ugotavljajo, da je bil odziv za sodelovanje v vseslovenski motivacijski kampanji Zdaj je čas - Moja Slovenija nad vsemi pričakovanji. Tudi zato so se odločili, da bodo med predloženimi kreativnimi rešitvami izbrali najboljše.

Vse do srede, 9. septembra, lahko tako sodelujoči predstavniki turističnega gospodarstva in partnerskih turističnih združenj oddajo primere kreativnih rešitev, ki so jih uporabili oz. jih še vedno uporabljajo v omenjeni promocijski kampanji. Najboljše bo izbrala petčlanska strokovna komisija.

STO je skupaj s partnerji kampanjo za domači trg Zdaj je čas - Moja Slovenija zagnala sredi maja. Slovenski turizem je namreč zaradi koronske krize letos odvisen predvsem od obiska domačih gostov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top