IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.09.2018 || Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Dm in Edeka krepita program kozmetike  |  Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk  |  NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih  |  ČZS išče lokacijo za interaktivni paviljon Čebelji svet  |  Amazon začel s poslovanjem v Turčiji   |  Beograd od leta 2020 dalje brez plastičnih vrečk?  |  Alibaba do konca leta prihaja v Srbijo  |  Skoraj vsaka druga transakcija je že brezstična  |  Predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler je Zdenka Milanović  |  Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |  NIJZ želi preprečiti uporabo e-cigaret med mladostniki  |  Amazon začel dostavljati za Monoprix  |  Lastniki Unileverja proti selitvi sedeža družbe  |  Lidl pospešeno gradi omrežje v Romuniji  |  ZANIMIVOST: Ste že poskusili burek burger?  |  Prodaja Nevene Leskovac (znova) novembra  |  Solinarji niso zadovoljni z letošnjo sezono  |  Skupščina Gorenja potrdila iztisnitev malih delničarjev  |   ||
   

Italija: S.Pellegrino se približuje milijardnim prihodkom

16.04.2018
Italijanski proizvajalec mineralne vode S.Pellegrino je leto 2017 končal s prihodki od prodaje v višini 895 milijonov evrov, pri čemer je proizvedel 3.7 milijarde steklenic (in plastenk) ter tako nadaljeval pozitiven trend.
 
 
Sodeč po podatkih podjetja, ki poleg gazirane vode proizvaja tudi nekatere ostale brezalkoholne pijače, je prodaja na mednarodnih trgih zaslužna za 54 odstotkov prometa. Sanpellegrino je v letu 2017 po svetu prodal skoraj 1,6 milijarde stelenic v 150 različnih državah po svetu.
 
Izvoz je narastel za 4 odstotke, pri čemer ima največ zaslug povečana prodaja blagovnih znamk mineralne vode San Pellegrino in Acqua Panna. Obseg prodaje v Evropi je zrasel za 7,8 odstotka, v Latinski Ameriki pa za kar 14,8 odstotka, poroča spletni portal ESM Magazine.
 
V Italiji je cvetela zlasti prodaja blagovne znamke vod Levissima (navzgor za 7 odstotkov), medtem ko je celoten promet skupine na italijanskem trgu znašal 410 milijonov evrov.
 
V letošnjem letu namerava družba s sedežem v okolici Bergama investirati 30 milijonov evrov za prenovo tovarne v kraju Cepina Val di Sotto, kjer polnijo vodo Levissima. Največji projekt bo izgradnja glavne tovarne z novim sedežem v termah San Pellegrino. Objekt s površino 17.000 kvadratnih metrov bo podjetje stal 90 milijonov evrov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top