IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.04.2019 || Vitinka kupuje Vitaminko?  |  "Odprta kuhna" jutri na Ptuju  |  Od naslednjega leta prepoved titanovega dioksida v hrani  |  V Mercadoni so se poslovili od plastičnih vreč za enkratno uporabo  |  Med prazniki mirovanje medbančnih plačil  |  Ministrica Pivec na 3. Festivalu velikonočne slovenske potice  |  Kroger širi omrežje distribucijskih centrov  |  Čokoladni velikan Barry Callebaut odpira tovarno v Novem Sadu  |  Ali po prodaji Intereurope Pošti Slovenije nastaja nov logistični velikan?  |  Spar z velikonočnimi dobrotami razveselil materinske domove  |  Panvita v Novem mestu odprla prenovljeni mesni center Ave  |  Pivka perutninarstvo napoveduje večjo proizvodnjo  |  PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček  |  Saputo za 1,12 milijarde EUR odkupil Dairy Crest  |  LIFE omogoča razvoj novih izdelkov  |  Kaufland predstavil ekološko različico penine  |  Trgovec Jumbo odprl sedež v Belgiji  |  Po zaključku 5.FMCG Summit-a revije InStore BiH "by NLB Banka" v Sarajevu  |  Amazon zapira spletno prodajo na Kitajskem  |  Mercator na veliko prodaja premoženje (za več kot 100 milijonov evrov)  |   ||
   

Italija: S.Pellegrino se približuje milijardnim prihodkom

16.04.2018
Italijanski proizvajalec mineralne vode S.Pellegrino je leto 2017 končal s prihodki od prodaje v višini 895 milijonov evrov, pri čemer je proizvedel 3.7 milijarde steklenic (in plastenk) ter tako nadaljeval pozitiven trend.
 
 
Sodeč po podatkih podjetja, ki poleg gazirane vode proizvaja tudi nekatere ostale brezalkoholne pijače, je prodaja na mednarodnih trgih zaslužna za 54 odstotkov prometa. Sanpellegrino je v letu 2017 po svetu prodal skoraj 1,6 milijarde stelenic v 150 različnih državah po svetu.
 
Izvoz je narastel za 4 odstotke, pri čemer ima največ zaslug povečana prodaja blagovnih znamk mineralne vode San Pellegrino in Acqua Panna. Obseg prodaje v Evropi je zrasel za 7,8 odstotka, v Latinski Ameriki pa za kar 14,8 odstotka, poroča spletni portal ESM Magazine.
 
V Italiji je cvetela zlasti prodaja blagovne znamke vod Levissima (navzgor za 7 odstotkov), medtem ko je celoten promet skupine na italijanskem trgu znašal 410 milijonov evrov.
 
V letošnjem letu namerava družba s sedežem v okolici Bergama investirati 30 milijonov evrov za prenovo tovarne v kraju Cepina Val di Sotto, kjer polnijo vodo Levissima. Največji projekt bo izgradnja glavne tovarne z novim sedežem v termah San Pellegrino. Objekt s površino 17.000 kvadratnih metrov bo podjetje stal 90 milijonov evrov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top