IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.01.2019 || Indra Nooyi zapustila PepsiCo in bi lahko postala glavna v Svetovni banki  |  REVOLUCIONARNO: Žabka kmalu z avtomatiziranimi trgovinami brez prodajalcev   |   V ponedeljek odprtje novega nakupovalnega centra KTC Karlovac  |  Sejem Agra pričakuje več kot 1800 razstavljavcev  |  Naprodaj Mercatorjev center Novi Sad  |  Na krožniku povečini eko hrana iz tujine  |  Nov izvršni direktor v Metro Cash & Carry André Rinnensland  |  David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |  Mastercard in Garmin omogočila plačevanje z nosljivo tehnologijo  |  Hofer lani zbral preko 53 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |  Več fižola in manj mesa - recept za človeka in Zemljo  |  Revija Marketing magazin objavila pregled največkrat nagrajenih oglaševalcev (VIDEO)  |  Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |   ||
   

Italija: S.Pellegrino se približuje milijardnim prihodkom

16.04.2018
Italijanski proizvajalec mineralne vode S.Pellegrino je leto 2017 končal s prihodki od prodaje v višini 895 milijonov evrov, pri čemer je proizvedel 3.7 milijarde steklenic (in plastenk) ter tako nadaljeval pozitiven trend.
 
 
Sodeč po podatkih podjetja, ki poleg gazirane vode proizvaja tudi nekatere ostale brezalkoholne pijače, je prodaja na mednarodnih trgih zaslužna za 54 odstotkov prometa. Sanpellegrino je v letu 2017 po svetu prodal skoraj 1,6 milijarde stelenic v 150 različnih državah po svetu.
 
Izvoz je narastel za 4 odstotke, pri čemer ima največ zaslug povečana prodaja blagovnih znamk mineralne vode San Pellegrino in Acqua Panna. Obseg prodaje v Evropi je zrasel za 7,8 odstotka, v Latinski Ameriki pa za kar 14,8 odstotka, poroča spletni portal ESM Magazine.
 
V Italiji je cvetela zlasti prodaja blagovne znamke vod Levissima (navzgor za 7 odstotkov), medtem ko je celoten promet skupine na italijanskem trgu znašal 410 milijonov evrov.
 
V letošnjem letu namerava družba s sedežem v okolici Bergama investirati 30 milijonov evrov za prenovo tovarne v kraju Cepina Val di Sotto, kjer polnijo vodo Levissima. Največji projekt bo izgradnja glavne tovarne z novim sedežem v termah San Pellegrino. Objekt s površino 17.000 kvadratnih metrov bo podjetje stal 90 milijonov evrov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top