IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 16.08.2018 || Spar se odreka reji jajc iz baterijske reje  |  Višje carine na ameriški riž, žgane pijače in kozmetiko  |  Ministrstvo poudarja pomen uporabe certificiranih semen  |  Veliki Britaniji grozi pomanjkanje hrane  |  Prenovljeni Ramstore v skopski četrti Novo Lisiče  |  Nova medijska agencija Marsa, ki ne oglašuje več na You Tube, je GroupM  |  V soboto bo slovesno odprt prenovljeni Interspar Vič   |  Največ sladoleda lani proizvedla Nemčija  |  Dizel in 95-oktanski bencin sta se opolnoči podražila  |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Skupina Kofola v prvi polovici leta uspešno  |  Sadjarji naj bi letos pridelali približno 65.000 ton jabolk  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Položili temeljni kamen za poslovno-logistični center Komunale Trebnje  |  S trgatvijo bodo začeli že avgusta  |  Istrski zajtrk je možno naročiti tudi prek spleta  |  Prenovljena Kraš Bonbonnièra tudi v Dubrovniku (VIDEO)  |  Vinogradniki pričakujejo nadpovprečen letnik  |  Letos po pričakovanjih rekordna letina jabolk  |  ZANIMIVOST: Na lovu za rekordom travo kosilo 570 koscev  |   ||
   

Italija: S.Pellegrino se približuje milijardnim prihodkom

16.04.2018
Italijanski proizvajalec mineralne vode S.Pellegrino je leto 2017 končal s prihodki od prodaje v višini 895 milijonov evrov, pri čemer je proizvedel 3.7 milijarde steklenic (in plastenk) ter tako nadaljeval pozitiven trend.
 
 
Sodeč po podatkih podjetja, ki poleg gazirane vode proizvaja tudi nekatere ostale brezalkoholne pijače, je prodaja na mednarodnih trgih zaslužna za 54 odstotkov prometa. Sanpellegrino je v letu 2017 po svetu prodal skoraj 1,6 milijarde stelenic v 150 različnih državah po svetu.
 
Izvoz je narastel za 4 odstotke, pri čemer ima največ zaslug povečana prodaja blagovnih znamk mineralne vode San Pellegrino in Acqua Panna. Obseg prodaje v Evropi je zrasel za 7,8 odstotka, v Latinski Ameriki pa za kar 14,8 odstotka, poroča spletni portal ESM Magazine.
 
V Italiji je cvetela zlasti prodaja blagovne znamke vod Levissima (navzgor za 7 odstotkov), medtem ko je celoten promet skupine na italijanskem trgu znašal 410 milijonov evrov.
 
V letošnjem letu namerava družba s sedežem v okolici Bergama investirati 30 milijonov evrov za prenovo tovarne v kraju Cepina Val di Sotto, kjer polnijo vodo Levissima. Največji projekt bo izgradnja glavne tovarne z novim sedežem v termah San Pellegrino. Objekt s površino 17.000 kvadratnih metrov bo podjetje stal 90 milijonov evrov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top