IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 13.12.2018 || Colruyt ne uvaja nočnih izmen - sindikat je bil proti  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |  Agrokor novembra ustvaril 2,7 milijarde evrov prihodkov  |  BAT nadaljuje z naložbami   |  Kitajska odkupila pol milijona ton ameriške soje  |  V Kopru in Novi Gorici kmalu novi poslovalnici Lidla  |  Po potrošnji in BDP (na prebivalca) pod povprečjem EU  |  Protimonopolni urad prestavil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Potencialnim kupcem Vinaga poziv k zvišanju ponudb  |  Ministrica Pivec se je sestala z vodstvom TZS  |  V Murski Soboti odprli distribucijski center Zelena točka  |  Colruyt povečal dobiček, prodajo in tržni delež  |  Ferrero v milijardni odkup poslovanja Campbell's-a?  |  Jamnica z EBITDA (dobičkom iz poslovanja pred amortizacijo) nad pričakovanji  |   ||
   

Slovenija: SOZ (ponovno) izbira oglaševalca leta

10.01.2018
Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) podeljuje letno stanovsko nagrado Oglaševalec leta. Dobijo jo podjetja, ki so v preteklem letu najbolj izstopala v tržnem komuniciranju. Nagrado bodo podelili 13. aprila 2018 na 27. Slovenskem oglaševalskem festivalu v Portorožu. Nominacije za oglaševalca leta, ki jih lahko podajo vsi člani SOZ-a, zbirajo do 19. januarja 2018.
 
Sledila bosta izbor finalistov in končna razglasitev zmagovalca na 27. SOF-u. Lani so za oglaševalca leta izbrali Zavarovalnico Triglav,  predlani pa Telekom Slovenije.
 
Izbor oglaševalca leta poteka v treh krogih. V prvem in drugem krogu odločajo člani SOZ-a, v tretjem krogu pa sedemčlanska komisija. Zmaga podjetje z največjim številom točk. H končnemu seštevku točk 20 odstotkov prispevajo glasovi članov SOZ-a v 2. krogu glasovanja, 40 odstotkov osvojene nagrade v letu 2017 in 40 odstotkov glasovi komisije.

Pri ocenjevanju SOZ izpostavlja štiri ključna merila, in sicer izvirnost in inovativnost nastopa na trgu v letu 2017, komunikacijsko odličnost in inovativnost pri doseganju ciljnih skupin. Štejejo tudi osvojene domače in mednarodne nagrade in spoštovanje visokih strokovnih in etičnih standardov ter prispevek k razvoju stroke.


Nazaj
 


 
 
 
back to top