IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.09.2018 || Prenovljeni Center Vič potrošniško izkušnjo dviguje na novo raven  |  Malce nižje cene goriv   |  Rekordnih 170 vrst piva na jesenskem Pivo & Burger Festu  |  Plasta lastništvo v Tovarni olja Gea povečala na 92 odstotkov  |  Akcija:"Imam svojo vrečko!"  |  Še 1 dan za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Tesco odprl prvi trgovini Jack's  |  Izdelki za daljši občutek sitosti debitirali v trgovinah Morrisons  |  Jelena Jazić nova direktorica agencije McCann Beograd  |  Delhaize začel z novim formatom trgovine s ponudbo sveže hrane   |  6.5% povečanje prodaje organske hrane in pijače  |  Lidl postavil zbiralne košare za živali v stiski  |  Lepši časi za proizvajalce rezancev  |  Gorenje predstavilo nove pralne in sušilne stroje WaveActive  |  Direktor Beiersdorfa bo v kratkem postal Belgijec De Loecker  |  Eurospin po Italiji in Sloveniji kmalu tudi na Hrvaškem   |  Brantuša:"Spar prihaja v Srbijo!"  |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |   ||
   

Slovenija: SOZ (ponovno) izbira oglaševalca leta

10.01.2018
Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) podeljuje letno stanovsko nagrado Oglaševalec leta. Dobijo jo podjetja, ki so v preteklem letu najbolj izstopala v tržnem komuniciranju. Nagrado bodo podelili 13. aprila 2018 na 27. Slovenskem oglaševalskem festivalu v Portorožu. Nominacije za oglaševalca leta, ki jih lahko podajo vsi člani SOZ-a, zbirajo do 19. januarja 2018.
 
Sledila bosta izbor finalistov in končna razglasitev zmagovalca na 27. SOF-u. Lani so za oglaševalca leta izbrali Zavarovalnico Triglav,  predlani pa Telekom Slovenije.
 
Izbor oglaševalca leta poteka v treh krogih. V prvem in drugem krogu odločajo člani SOZ-a, v tretjem krogu pa sedemčlanska komisija. Zmaga podjetje z največjim številom točk. H končnemu seštevku točk 20 odstotkov prispevajo glasovi članov SOZ-a v 2. krogu glasovanja, 40 odstotkov osvojene nagrade v letu 2017 in 40 odstotkov glasovi komisije.

Pri ocenjevanju SOZ izpostavlja štiri ključna merila, in sicer izvirnost in inovativnost nastopa na trgu v letu 2017, komunikacijsko odličnost in inovativnost pri doseganju ciljnih skupin. Štejejo tudi osvojene domače in mednarodne nagrade in spoštovanje visokih strokovnih in etičnih standardov ter prispevek k razvoju stroke.


Nazaj
 


 
 
 
back to top