IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 16.01.2018 || Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |  Mlekarna Krepko odprla mini mlekarno za otroke  |  Lenta lani odprla 89 novih trgovin  |  Tudi francoska štruca na seznam Unesca?  |  Prepoved provizij za plačila s karticami "v zamudi"  |  Med ponudniki za gradnjo v Emoniki oz. Kolizeju (spet) tudi Spar?  |  Vinska kraljica za leto 2018 je Katarina Pungračič iz Zavrča  |  Lactalis odpoklical 12 milijonov škatel mleka v prahu  |   Kolid S Team ekskluzivni distributer Belja  |  V Agrokorju demantirali prodajo Konzumovih trgovin v BiH  |   DIA v Madridu preizkuša koncept trgovin v sklopu bencinskih črpalk  |  Dietna Coca Cola s štirimi novimi okusi in oblikami pločevink  |  Rožič: "Ob nedeljah bodo plače vsaj 9 evrov bruto na uro oz. lahko višje!"  |  ZANIMIVOST: Prepovedali kuhanje živih jastogov  |  Cene proizvajalcev decembra navzdol   |  Skupina Gorenje lani z višjimi prihodki, nižjim čistim dobičkom  |  Ilirija odprla ekološko točilnico šamponov  |  Na TZS danes nov dogovor sindikatov z delodajalci o (ne)delu ob nedeljah  |   Turki in Bolgari se zanimajo za podjetje FOPA  |  Beckham predstavil znamko za nego las, brade in kože  |   ||
   

Slovenija: SOZ (ponovno) izbira oglaševalca leta

10.01.2018
Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) podeljuje letno stanovsko nagrado Oglaševalec leta. Dobijo jo podjetja, ki so v preteklem letu najbolj izstopala v tržnem komuniciranju. Nagrado bodo podelili 13. aprila 2018 na 27. Slovenskem oglaševalskem festivalu v Portorožu. Nominacije za oglaševalca leta, ki jih lahko podajo vsi člani SOZ-a, zbirajo do 19. januarja 2018.
 
Sledila bosta izbor finalistov in končna razglasitev zmagovalca na 27. SOF-u. Lani so za oglaševalca leta izbrali Zavarovalnico Triglav,  predlani pa Telekom Slovenije.
 
Izbor oglaševalca leta poteka v treh krogih. V prvem in drugem krogu odločajo člani SOZ-a, v tretjem krogu pa sedemčlanska komisija. Zmaga podjetje z največjim številom točk. H končnemu seštevku točk 20 odstotkov prispevajo glasovi članov SOZ-a v 2. krogu glasovanja, 40 odstotkov osvojene nagrade v letu 2017 in 40 odstotkov glasovi komisije.

Pri ocenjevanju SOZ izpostavlja štiri ključna merila, in sicer izvirnost in inovativnost nastopa na trgu v letu 2017, komunikacijsko odličnost in inovativnost pri doseganju ciljnih skupin. Štejejo tudi osvojene domače in mednarodne nagrade in spoštovanje visokih strokovnih in etičnih standardov ter prispevek k razvoju stroke.


Nazaj
 


 
 
 
back to top