IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 02.03.2021 || Mondelēz pod preiskavo EU z grožnjo milijardne globe  |  V Prilepski pivovarni kljub pandemiji zadovoljni  |  Hennessy uradno mednarodno žganje lige NBA  |  Najavili gradnjo novega obrata za predelavo Mesne industrije Ravlić  |  Lidl na Slovenčevi ulici ta četrtek odpira osmi objekt v prestolnici  |  InStore BiH organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  Včeraj odprli terase gostinskih lokalov  |  Za veliko noč odprtje teras lokalov  |  V požaru na farmi poginilo 3000 prašičev  |  ZANIMIVOST: Maslo z višjo točko tališča  |  V Zagorju posode za odpadno jedilno olje  |  Italijani obtožujejo Slovenijo ogrožanja njihove svetinje - balzamičnega kisa  |  Lidl v prvem trajnostnem poročilu s prizadevanjem za boljši svet  |  Kuehne + Nagel se krepi v Aziji  |  Amazon bodo s programom Build It razvijali potrošniki  |  O zaostrovanju protikoronskih ukrepov razmišljajo tudi v Trstu  |  Skupina Kraš lani ustvarila 3,32 milijona evrov čistega dobička  |  Nemška diskontna velikana se širita ob mediteranski obali  |  Jack Ma nič več najbogatejši Kitajec  |  Lani so zaklali približno 14.000 prašičev manj kot v 2019  |   ||
   

Slovenija: ŠGZ organizira danes spletno predavanje o prodajni viziji

19.01.2021
Pandemija koronavirusa Covid-19 je zagotovo oslabila globalno ekonomijo in doseganje uspeha v prodaji je postalo težje in bolj zapleteno. ŠGZ (Štajerska gospodarska zbornica) organizira danes spletno predavanje o prodajni viziji s spletnim seminarjem Prodaja v času pandemije in po njej z začetkom ob 13.uri.Predavatelj je dr. Amadea Dobovišek.

Za kakšno vrednost so današnji kupci sploh pripravljeni plačati?

Koliko zaupanja, odnosa in bližine si želijo? Kako v njihov prid – ne le v svoj – uporabiti sodobne tehnologije? In kako ob vsem tem doseči rast dodane vrednosti na zaposlenega v podjetju?

Vsa ta vprašanja so tesno povezana s prodajno funkcijo, ki je odgovorna za prihodke podjetja in ima največ opraviti s kupci. Odgovori nanje terjajo strateške odločitve vodilnih managerjev.

Zastaviti je treba novo prodajno vizijo in oblikovati mehanizme, ki omogočajo njeno učinkovito uresničevanje. Vendar odmevne raziskave kažejo, da imajo podjetja pri tem pogosto težave.

Kotizacija: Brezplačno za člane ŠGZ in SRIP Krožno-gospodarstvo, nečlani 39,90 € (brez DDV).

Nazaj
 


 
 
 
back to top