IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 15.11.2018 || Najstarejši slovenski menedžer odhaja v pokoj  |  Ceneje.si proglasil najboljše spletne trgovine na "Ecommerce dnevu 2018" v Ljubljani  |  Danes v Ljubljani Ceneje.si razglaša spletne trgovce leta (VIDEO)  |   21. Slovenski festival vin jutri in v petek  |  Coles pripravlja avtomatizirane distribucijske centre  |  Amazonu pripada skoraj tretjina vseh nakupov prek spleta  |  Ruske sankcije ne vplivajo na ukrajinski prevzem Perutnine Ptuj  |  ZANIMIVOST: Kava pomaga blažiti alzheimerjevo in parkinsonovo bolezen  |  Po 1.beograjskem sejmu visokokvalitetne hrane   |  Nemški Tönnies prelaga prihod  |  ZANIMIVOST: Azijec za tartuf odštel 85.000 evrov!  |  MHP kooperantom Perutnine Ptuj obljublja nadaljnji razvoj  |  Lidl učinkoviteje z (ne)uporabo plastike  |  Evropski teden zmanjševanja odpadkov   |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore, ki bo 22. novembra, že 380 rezervacij  |  Amazonov drugi dom bo razpet med New Yorkom in Arlingtonom  |  Skupina Kofola v devetih mesecih povečala prihodke in dobiček  |  Bayer (po prevzemu Monstanta) s stabilnim poslovanjem  |  Mlekarna Mihajlović lansirala novo blagovno znamko   |  Tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |   ||
   

Svet: Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo

17.10.2018
Ruska diskontna veriga Torgservis si želi čim prejšnjega vstopa na nemški trg, ki je sicer na tem področju močno zasičen s trgovinami Penny, Netto, Aldi in Lidl, a očitno sibirskega trgovca to ne moti.
 
 
Torgservis naj bi v Nemčijo vstopil prek partnerstva z berlinsko podružnico TS Markt. Ruski diskonter, ki je bil ustanovljen v Sibiriji,  namerava odpreti več kot 100 novih prodajnih mest.
 
Načrt ruskega trgovca je zapolniti vrzel, ki sta jo Aldi in Lidl ustvarila, ko sta se preusmerila v koncept supermarketov, torej boljšo ponudbo A blagovnih znamk. Ponuditi želijo trgovine, ki bodo bolj spominjale na skladišča: izdelki bodo še zmeraj v škatlah in postavljene na lesene palete.
 
Glede na to, da skoraj 95 % njihove ponudbe, ki sicer znaša manj, kot 2000 izdelkov, sestavljajo zgolj lastne blagovne znamke, so pri Torgservisu izjemno stroškovno učinkoviti.


Nazaj
 


 
 
 
back to top