IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 22.03.2019 || Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  Na svetovni dan poezije lahko kavo "plačate" s pesniškimi verzi  |  Paviljon Čebelji svet odslej v Muzeju Lojzeta Slaka v Mirni Peči  |  Edeka v projekt ekoloških trgovin  |  Walmart praznuje 25 let delovanja v Kanadi  |  Trgovec Tuš lani z manj prihodki in nižjim dobičkom  |  X5 Retail lani zabeležil 10-odstotni tržni delež  |  Delničarji prižgali zeleno luč za ruski prevzem španske verige DIA  |  "Pivara Tuzla" letos v znamenju naložb  |  Vrednost minimalne potrošniške košarice februarja znašala 639 evrov  |  European Food Summit zaprl vrata   |  Računsko sodišče z negativnim mnenjem Občini Ajdovščina glede pridobivanja delnic Mlinotesta  |  Bayerjeva vrednost na borzah pada zaradi afere z (Monsantovim) herbicidom   |  Mercator nadaljuje s poslovanjem po lex Mercator  |  Lahko "poroko" Sainsbury's - ASDA reši milijardno znižanje cen?  |  Metro kitajski del posla prodaja za 1,76 milijarde evrov  |   ||
   

Svet: Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo

17.10.2018
Ruska diskontna veriga Torgservis si želi čim prejšnjega vstopa na nemški trg, ki je sicer na tem področju močno zasičen s trgovinami Penny, Netto, Aldi in Lidl, a očitno sibirskega trgovca to ne moti.
 
 
Torgservis naj bi v Nemčijo vstopil prek partnerstva z berlinsko podružnico TS Markt. Ruski diskonter, ki je bil ustanovljen v Sibiriji,  namerava odpreti več kot 100 novih prodajnih mest.
 
Načrt ruskega trgovca je zapolniti vrzel, ki sta jo Aldi in Lidl ustvarila, ko sta se preusmerila v koncept supermarketov, torej boljšo ponudbo A blagovnih znamk. Ponuditi želijo trgovine, ki bodo bolj spominjale na skladišča: izdelki bodo še zmeraj v škatlah in postavljene na lesene palete.
 
Glede na to, da skoraj 95 % njihove ponudbe, ki sicer znaša manj, kot 2000 izdelkov, sestavljajo zgolj lastne blagovne znamke, so pri Torgservisu izjemno stroškovno učinkoviti.


Nazaj
 


 
 
 
back to top