IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 13.08.2022 || Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |  InStore:"Trgovinski zemljevid Srbije 2022" (tudi na spletu)  |   ||
   

Srbija: Rosa Homolje je nova članica družine Coca-Cola

19.04.2022
Gazirana voda Rosa Homolje je nov član družine Coca-Cola in je že na voljo na srbskem trgu, ki je tako obogaten z naravno gazirano vodo z domačih pobočij, so sporočili iz družbe.

Gre za vodo visoke kakovosti in odlične mineralne sestave, z visoko vsebnostjo kalcija, ki spada pod znano blagovno znamko Rosa.

Ta prihaja iz prelepe Vlasine,iz nekoliko bolj severnega območja pa nov član družine "Coca-Cola Systema". V osrčju nedotaknjene narave homoljskega pogorja, starega več kot 20.000 let, na globini okoli 280 metrov izvira naša Rosa Homolje. Verjamemo, da bo prava osvežitev na trgu in da bo njegova visoka kakovost kmalu osvojila srca potrošnikov, ki si od svojih najljubših blagovnih znamk vedno želijo več, so sporočili.

Nova gazirana voda Rosa Homolje, ki se polni v Neresnici, občina Kučevo, je na trgu na voljo v PET embalaži po 0,5 l in 1,5 l, potrošniki pa jo bodo v prihodnjem obdobju lahko kupili tudi v stekleni embalaži.

Sistem Coca-Cola v Srbiji s to inovacijo znova dokazuje, da sledi željam potrošnikov, hkrati pa kot preizkušen tržni vodja prepoznava in ustvarja trende ter tako prispeva k razvoju celotnega trga. Podjetje je nepogrešljiv partner za kupce, potrošnike in lokalno gospodarstvo, so zaključili v izjavi za javnost.

Nazaj
 
 
 
 
back to top