IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 29.09.2022 || V jesenskem tednu restavracij tokrat 107 sodelujočih restavracij  |  Lidl bo imel logistični center v Kumanovu  |  Menedžerja leta 2022 sta Blaž Brodnjak in Sabina Sobočan  |  Septembra z rekordno 10-odstotno inflacijo  |  Pri popisih cen živil bodo sodelovali tudi trgovci  |  Tuš v Nami odprl "Gourmet & delikateso", Ana Roš 7.oktobra pekarnico   |  29. september - mednarodni dan ozaveščanja o odpadni hrani in izgubah hrane  |  Barcaffè znova z nazivom Superbrands Slovenija  |  Hofer z atraktivno ponudbo dostave  |  Pepsi lansiral omejeno serijo pijač S'mores z različnimi okusi  |  DZ prek predloga novega zakona o varstvu potrošnikov  |  Stavka zaradi naraščajočih cen  |  Prodaja v trgovinah po šestih mesecih upadla  |  Marks & Spencer z novo ponudbo vegetarijanskih obrokov  |  Uradna otvoritev Tuš "gourmet & delikatese" v Nami  |  Cena za hektar njive lani presegla 22.000 evrov  |  Gospodarsko razpoloženje najslabše v skoraj dveh letih  |  Lani vsak Slovenec zavrgel 68 kilogramov hrane  |  Podjetja še bolj zadržana pri zaposlovanju  |   Gazprom zažugal z neizpolnjevanjem obvez do Naftogaza  |   ||
   

Nemčija: Rorsted: "Henkel zmaguje s prilagodljivostjo"

11.11.2014
Kljub temu, da je nemški koncern Henkel v tretjem četrtletju zabeležil negativne rezultate, je njegovo vodstvo optimistično razpoloženo.
 
"Kljub zahtevnemu okolju Henkel poroča o močnem poslovanju v tretjem četrtletju 2014. Gospodarski obeti postajajo vse bolj zahtevni. V tem težkem tržnem okolju sta agilnost in prilagodljivost ključna dejavnika uspeha," je rezultate komentiral prvi mož koncerna Kasper Rorsted (na fotografiji).
 
Čisti dobiček Henkla se je med julijem in septembrom okrepil za 6,7 odstotka. Prihodki od prodaje so se zvišali za 1,2 odstotka na 4,24 milijarde evrov. V prihodnjih mesecih v Henklu pričakujejo, da bodo občutili vplive konflikta med Rusijo in Ukrajino in nadaljnjih političnih napetosti na Bližnjem vzhodu.
 
Henkel zato nadaljuje postopek poenostavljanja struktur upravljanja. V celotnem letošnjem letu Henkel še naprej računa na od tri- do petodstotno organsko rast prihodkov od prodaje.

Nazaj
 
 
 
 
back to top