IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 25.02.2021 || Prihodnji teden odprtje trgovin in muzejev  |  V obalno-kraški regiji od sobote znova zaprte nekatere trgovine  |  Odprtje nove ljubljanske Ikee (VIDEO)  |  Torgservis jutri odpira trgovini v Kruševcu in Subotici ter Vršcu  |  Nekaterim ponudnikom dostave hrane na dom visoke kazni  |  Reckitt Benckiser zabeležil skoraj 12-odstotno rast prodaje  |  Heineken in Coca-Cola dosegla dogovor za distribucijo v Braziliji  |  Spirit išče nove ambasadorje slovenskega gospodarstva  |  Bayer na račun poravnav v ZDA lani z globoko izgubo  |  Atlantic Grupa lani zabeležila 700 milijonov evrov prihodkov  |  InStore št. 91 že na poti k naslovnikom  |  Ministrstvo ustanovilo strokovno skupino za gospodarjenje s konopljo  |  Novartis umika PVC iz sekundarne in terciarne ovojnine  |  V Woltu zaposlujejo šest sodelavcev   |  Nestlé odkupil zagonsko podjetje SimplyCook  |  PTZ išče samostojnega svetovalca  |  BCG:"Pandemija trajno spreminja načine dela"  |  Mannerjeva dobrodelnost z Dunaja z ljubeznijo  |  Lažne etikete na več kot polovici ekstra deviških oljčnih olj  |  Za kave in prigrizke iz avtomatov porabijo 250 milijonov evrov letno   |   ||
   

Nizozemska: Rogličev sponzor v (karantenskem) letu 2020 zacvetel

06.01.2021
Če se v letu 2020 kdo ni mogel ravno pritoževati čez nastale razmere, so to zagotovo živilski trgovci. Nizozemski Jumbo, ki sponzorira tudi kolesarsko moštvo, za katerega nastopa Primož Roglič, je lani beležil rekordne številke.
 
 
V koledarskem letu 2020 je Jumbo prihodke povečal za 15 odstotkov. Nizozemski trgovec je začel sodelovati tudi z gostinsko skupino Vermaat in nadzira 44 restavracij La Place. V minulem letu je promet Jumba narasel na 9.73 milijarde evrov, veliko večino (9,68 mlrd. EUR) so prinesle živilske trgovine.
 
Jumbo je v letu 2020 odprl 15 novih trgovin, 10 na matičnem trgu in še 5 v Belgiji. Veriga tako sedaj šteje 687 objektov. Organski prihodki so znašali 11 %, pomemben pa je tudi podatek, da ima na Nizozemskem 21,5-odstotni tržni delež. Spletna prodaja se je lani povzpela za 50 odstotkov.
 
Med glavnimi cilji za letošnje leto je gradnja trgovin v nizozemskih mestnih središčih, postavitev 10 novih supermarketov v Belgiji in dokončanje skladišča, namenjenega e-prodaji v Bleiswijku.

Nazaj
 


 
 
 
back to top