IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 22.10.2018 || Še trije dnevi do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  P&G ob rasti dobička in nespremenjenih prihodkih znižal napoved  |  V Konzumu razmišljajo o vstopu na makedonski trg  |  Ljubljanske mlekarne povečujejo izvoz  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Končal se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |   ||
   

Črna gora: Rezultati podjetja 13. jul Plantaže

10.11.2017
Sodeč po poročilu o poslovanju za prvih devet mesecev leta 2017, je črnogorsko podjetje 13. jul Plantaže ustvarilo dobiček v vrednosti 320.229 evrov, kar je približno na ravni enakega obdobja lani, so sporočili s sedeža podjetja. 
 
 

 
Glede na podatke v koledarskem letu 2017, ki jih lahko primerjamo z lanskim letom, lahko zaključimo, da so skupni prihodki v prvem devetmesečju večji za 9 odstotkov, od tega prihodki od prodaje sestavljajo 8 odstotkov, k čemur so močno pripomogli prihodki na matičnem trgu, ki so narasli za 18 odstotkov.
 
Rast prodaje ustekleničenih izdelkov blagovne znamke Plantaže znaša 14 odstotkov. Poleg tega je na področju domačih prihodkov opazna rast prihodkov od prodaje sadja, saj je letos črnogorsko podjetje pridelalo in prodalo okoli 1200 ton breskev in 2300 grozdja, hkrati pa so uspeli ustvariti tudi rast prihodkov od prodaje rib ter prilivov na račun trgovine na drobno, gostinskih storitev, piše v sporočilu za javnost.
 
Podjetje 13. jul Plantaže je v proizvodnem letu 2016/2017 nabralo 14.189.255 kilogramov vinskega grozdja črnih in belih sort, kar je bilo sicer nekoliko manj od načrtovane trgatve. Manjši donosi so nastali zaradi specifičnih vremenskih pogojev. Sicer pa je bilo letošnje leto do sedaj precej zahtevno, glede na to, da so Črno goro prizadele zmrzali, izjemno visoke poletne temperature, ekstremna suša in veter.
 
Zaradi naštetih razlogov je količina nabranega grozdja manjša v primerjavi z načrtovano, a je bila zato surovina izjemne kakovosti, zato bo letošnja letina ena izmed boljših v zgodovini.
 
 
Stroški poslovanja

V prvem devetmesečju je podjetje - v primerjavi z enakim obdobjem lani - ustvarilo 9-odstotno rast stroškov, kar je posledica skupnih stroškov materiala in energije. Tu je v veliki meri podjetje moralo sprejeti dejstvo, da bo povečana sredstva terjalo povečanje proizvodnje: pospešeno polnjenje, ki ga omogoča naložba v novo linijo. Na podlagi rezultatov, doseženih v prvih devetih mesecih, do konca poslovnega leta družba 13. jul Plantaže tako upravičeno lahko pričakuje rekordne poslovne rezultate.





Nazaj
 


 
 
 
back to top