IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 13.08.2022 || Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |  InStore:"Trgovinski zemljevid Srbije 2022" (tudi na spletu)  |   ||
   

Slovenija: Regija se seli na 20.SEMPL v Portorož

29.11.2018
Danes in jutri se bo v portoroškem GH Bernardin zbralo več kot 1.200 strokovnjakov medijsko-komunikacijske panoge iz celotne regije. Za nagrade Sempler se letos poteguje več kot 90 del iz šestih držav regije.  Obeta se rekordna udeležba, prihajajo strokovnjaki iz največjih svetovnih medijskih hiš Facebook, The Washington Post in Viber…
Četrtek 29. november

Kakšen bo dan po jutrišnjem in kako se pripraviti nanj...

Osrednji govornik prvega dne Peter Hinssen bo v svojem prispevku udeležence pripravil na dan po jutrišnjem, ki prihaja prej, kot si mislimo. Emma Winchurch-Beale, direktorica mednarodne prodaje pri ameriškem časopisu The Washington Post in predsednica skupine World Media Group, bo razkrila, da kakovostne vsebine privlačijo vse več bralcev in posledično tudi oglaševalcev.
 
Medijsko zgodbo bomo nadaljevali kar pri največjih, in sicer pri pri Facebooku. Na oder bo namreč stopil Rustam Ziganishin, prodajni partner za Srednjo in Vzhodno Evropo pri tem družbenem omrežju, in spregovoril o vse večjem pomenu mobilnih in video vsebin.
 
O učinkovitosti video formatov veliko ve tudi Andrea Malgara, izvršni partner podjetja MediaPuls Group iz Nemčije.
 
Ameriški strokovnjak za znamčenje David Brier napoveduje, da bodo preživele le tiste blagovne znamke, ki bodo svojo komunikacijo povezale neposredno s svojimi izdelki in ljudmi.
 
V svojem prispevku bo razkril 10 stvari, ki jih morate poznati, da bo vaša blagovna znamka preživela dan po jutrišnjem. Ne zamudite niti priznanega britanskega medijskega strokovnjaka Deana Donaldsona, soustanovitelja podjetja Kaleidoko, ki bo spregovoril o prihodnosti medijev v luči tehnološkega napredka in umetne inteligence. Ena najuspešnejših slovenskih modnih oblikovalk Nine Šušnjara pa bo v pogovoru razkrila več o svojih kreativnih partnerstvih z uglednimi blagovnimi znamkami. 

Na večer prvega dne SEMPL-a bodo na slavnostni prireditvi podeljene nagrade Sempler. Večer se bo nato že tradicionalno zavlekel pozno v noč ali jutro. Organizatorji so v sodelovanju s strokovnjaki za zabavo, pop up klubom Kurzschluss, pripravili disko večer, ki mu bo izza didžejevskega pulta na glavnem plesišču poveljeval Kenny Carpenter, nekdanji rezident najbolj kultnega newyorškega kluba Studio 54. 

Petek, 30. november

Odlične prodaje ni brez odličnega marketinga, odličnega marketinga pa ne brez odlične analitike...

Kljub nekoliko težki glavi se bo splačalo obiskati že prvi prispevek dneva, na katerem bo David Bassett, direktor analitike v podjetju Lumen Research iz Velike Britanije, s pomočjo tehnologije za sledenje očem razkril, kateri mediji in oglasi so najbolj opaženi in s tem tudi najbolj učinkoviti.
 
Za njim bo na oder stopil nevroznanstvenik Nikolaos Dimitriadis, ki je prepričan, da je čas za novo vrsto marketinških strokovnjakov, ki bodo znali v celoti izkoristiti tehnološki in znanstveni razvoj. Eden osrednjih govorcev drugega dne je gotovo Lon Safko, serijski inovator in izumitelj, avtor knjižnih uspešnic, govorec, trener in svetovalec, ki bo na konferenci predstavil koncept marketinga zlitja (The Fusion Marketing).
 
Ta združuje tradicionalna in digitalna orodja ter s tem omogoča popolnoma nov način dela v marketingu. Finska govorca Anna Bäckström, poslovna vodja in pridružena profesorica socialne psihologije, in Ahti Leväaho, direktor marketinga v podjetju Smartcart, bosta udeležence popeljala na poglobljeno potovanje po spremembah vedenja potrošnikov v digitalizirani trgovini.
 
Atanas Raykov, direktor za poslovni razvoj pri podjetju Viber, pa bo predstavil kreativne možnosti, ki jih oglaševalcem in komunikatorjem ponuja ta aplikacija za brezplačno klicanje in pošiljanje sporočil. Kako uspešno "zaštartati” podjetje in ga pri tem ne

Nazaj
 
 
 
 
back to top