IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.04.2021 || Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |  Inovativno pakiranje za svežo premium solato  |  Osma e-konferenca za mala in srednja podjetja v organizaciji PTZ   |  Dva nova ukrepa v čebelarstvu  |  Nova prodajalna Univerexporta v Beogradu  |  Odpiranje vrtov in teras v osmih regijah za gostinski sindikat premalo  |  Aldi Nord na Majorki odprl trgovino št. 5000 v Evropi  |  Prihaja prvi belgijski e-supermarket Hopr  |  V ZDA stekla promocija žganja Yebiga Prva  |  Šišić:"Lani smo prodali več kot 100.000 ton piščančjega mesa"  |  V Intersparu Vič nov "refil avtomat" za naravna čistila in pralne praške Odori (VIDEO)  |  Priznanje GZS Pomladni veter KZ Metliki  |  Čizmić na konferenci o potezah Mercatorja v (po)koronskem času   |  Fortenova in Mercator s pogodbo za refinanciranje Mercatorjevega dolga  |  Draghi napoveduje sproščanje ukrepov s 26. aprilom  |  Direktor uprave za varno hrano zamenjal glavno inšpektorico  |   ||
   

Velika Britanija: Reckitt Benckiser zabeležil skoraj 12-odstotno rast prodaje

25.02.2021
Britanski koncern Reckitt Benckiser, ki je po svetu znan kot proizvajalec čistil Bref, kondomov Durex in osvežilcev zraka AirWick, je sklenil pozitivno poslovno leto 2020 z rekordnimi številkami prodaje.
 
 
Reckitt Benckiserju je šlo močno na roko dejstvo, da je lani prebivalstvo na vseh koncih planeta Zemlja precej bolj začelo skrbeti za higieno, zaradi česar je izjemno narasla prodaja čistil. Družba s sedežem v britanskem mestu Slough bo letos prodala kategorijo izdelkov za nego stopal Scholl. Ta gre pod nadzorstvo zasebni kapitalski družbi Yellow Wood Partners.
 
Hkrati bo Reckitt od družbe Performance Health odkupil znamko gela, ki lajša bolečine. Koncern, ki ima pisarne po celem svetu, je lani zabeležil 11,8-odstotno rast prodaje v primerjavi z letom 2019, kar je najvišji enoletni skok od ustanovitve podjetja leta 1999. Kategorija higiene je narasla za 25,7 odstotka, pri čemer so se najbolje prodajali izdelki blagovnih znamk Lysol in Finish.
 
"Izkoristili smo spremenjene navade potrošnika, kar 80 odstotkov ljudi naj bi te navade ohranilo tudi po koncu pandemije. Blagovni znamki Dettol in Lysol sta vstopili na 41 novih trgov, letos pa ju bomo spravili še na police 29 novih držav," je ob predstavitvi rezultatov povedal izvršni direktor podjetja Laxman Narasimhan.

Nazaj
 


 
 
 
back to top