IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 22.05.2019 || GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |  Tuš ob svetovnem dnevu čebel izpraznil nekatere police  |  Skupina LVMH odkupila vinsko klet Chateau du Galoupet  |  Coop iz sadja in zelenjave odstranjuje pesticide  |  Violeta vzpostavila sodelovanje z vodilnim distributerjem v Srbiji  |  Vajda odpira posodobljen obrat v Čakovcu  |  Spar International lani zabeležil 36 milijard evrov prihodkov  |  Barcaffèju nagrada za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko kave   |  Rast PL-a zasenčila uveljavljene blagovne znamke  |  Dia vendarle dosegla dogovor z bankami  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |  Mondelēz želi do leta 2025 proizvajati le še trajnostno čokolado  |  EKSKLUZIVNO: Revija InStore na sejmu PLMA v Amsterdamu  |  ZANIMIVOST: Iz tovornjaka izginilo 1700 kg kave (za 20.000 evrov!)  |  Agrokomerc po več kot 20 letih zagnal živinorejo  |   ||
   

Velika Britanija: Reckitt Benckiser lani posloval uspešno

18.02.2019
Britanski velikan, skupina Reckitt Benckiser, poroča o nadpovprečni prodaji v zadnjem četrtletju lanskega leta, k čemur je pripomoglo uspešno poslovanje na področjih zdravja, higiene ter izdelkov za dom.
 
 
Reckitt se je v zadnjih treh letih ubadal s precejšnjimi težavami, vključno s kibernetičnim napadom ter začasnim zaprtjem obrata, ki na Nizozemskem proizvaja mleko v prahu, zato so pozitivni rezultati še kako dobrodošli.
 
Družba poroča o zelo dobrem zaključku leta 2018, prodaja se je v primerjavi z lansko tak čas povečala za 4 odstotke, s čimer je premagala pričakovanja strokovnjakov (3.3 %). Čisti promet v celotnem letu je znašal 12.60 milijard funtov, kar je za 3 odstotke več, kot leta 2017.
 
Proizvajalec izdelkov blagovnih znamk Enfamil, Durex, Lysol pričakuje, da bo uspešno tudi letošnje leto in napoveduje rast prihodkov od prodaje med 3 in 4 odstotki, na letni ravni.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top