IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.03.2019 || INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |  Mlekarna Celeia lani odkupila skoraj 100 milijonov litrov mleka  |  Ljubljanske mlekarne z razpisom štipendije   |  ZANIMIVOST: 12 milijonov lončkov barcaffé & GO na leto  |  Pred brexitom trgovci polnijo zaloge in svarijo...  |  TZS:"Razbremenitev na področju gospodarstva je nujna"  |  Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  V trgovine (in na črpalke) brez gotovine?  |  Čebelarjem 323.800 evrov nepovratnih sredstev  |  Največja država na svetu z velikimi koraki v kmetijstvu  |  Resolucija o prihodnjem razvoju kmetijstva v javni obravnavi  |  Končan drugi Hotel Summit Srbija revije InHotel  |  Svetovni dan voda v znamenju vode za vse   |  Aldi z novim mestnim formatom - 'ALDI Local'  |   ||
   

Velika Britanija: Reckitt Benckiser lani posloval uspešno

18.02.2019
Britanski velikan, skupina Reckitt Benckiser, poroča o nadpovprečni prodaji v zadnjem četrtletju lanskega leta, k čemur je pripomoglo uspešno poslovanje na področjih zdravja, higiene ter izdelkov za dom.
 
 
Reckitt se je v zadnjih treh letih ubadal s precejšnjimi težavami, vključno s kibernetičnim napadom ter začasnim zaprtjem obrata, ki na Nizozemskem proizvaja mleko v prahu, zato so pozitivni rezultati še kako dobrodošli.
 
Družba poroča o zelo dobrem zaključku leta 2018, prodaja se je v primerjavi z lansko tak čas povečala za 4 odstotke, s čimer je premagala pričakovanja strokovnjakov (3.3 %). Čisti promet v celotnem letu je znašal 12.60 milijard funtov, kar je za 3 odstotke več, kot leta 2017.
 
Proizvajalec izdelkov blagovnih znamk Enfamil, Durex, Lysol pričakuje, da bo uspešno tudi letošnje leto in napoveduje rast prihodkov od prodaje med 3 in 4 odstotki, na letni ravni.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top