IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 29.09.2022 || V jesenskem tednu restavracij tokrat 107 sodelujočih restavracij  |  Lidl bo imel logistični center v Kumanovu  |  Menedžerja leta 2022 sta Blaž Brodnjak in Sabina Sobočan  |  Septembra z rekordno 10-odstotno inflacijo  |  Pri popisih cen živil bodo sodelovali tudi trgovci  |  Tuš v Nami odprl "Gourmet & delikateso", Ana Roš 7.oktobra pekarnico   |  29. september - mednarodni dan ozaveščanja o odpadni hrani in izgubah hrane  |  Barcaffè znova z nazivom Superbrands Slovenija  |  Hofer z atraktivno ponudbo dostave  |  Pepsi lansiral omejeno serijo pijač S'mores z različnimi okusi  |  DZ prek predloga novega zakona o varstvu potrošnikov  |  Stavka zaradi naraščajočih cen  |  Prodaja v trgovinah po šestih mesecih upadla  |  Marks & Spencer z novo ponudbo vegetarijanskih obrokov  |  Uradna otvoritev Tuš "gourmet & delikatese" v Nami  |  Cena za hektar njive lani presegla 22.000 evrov  |  Gospodarsko razpoloženje najslabše v skoraj dveh letih  |  Lani vsak Slovenec zavrgel 68 kilogramov hrane  |  Podjetja še bolj zadržana pri zaposlovanju  |   Gazprom zažugal z neizpolnjevanjem obvez do Naftogaza  |   ||
   

Nemčija: Real na trgu s cenejšimi izdelki

13.11.2013
Real je začel s cenovno ofenzivo.
 
Taka strategija se je začela z odprtjem Realove nove trgovine v Essen-Altendorfu, nakar je tej potezi sledil cel niz hipermarketov v lasništvu skupine Metro.
 
Gre za okoli 20 izdelkov vključujoč prehrambene proizvode kot so sokovi ali testenine, a tudi neprehrambeni kot so npr. žarnice ali nogavice. 
 
Razširjena ponudba količinsko šteje 200 izdelkov. Proizvodi imajo enotno in enostavno rumeno  embalažo in Real jih promovira pod sloganom "Brez olepševanja. Ni drago". 

Nazaj
 
 
 
 
back to top