IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 29.05.2022 || V Istro se je vrnila prireditev Od vinarja do oljkarja  |  Skupina Luka Koper v prvem četrtletju skoraj podvojila dobiček  |  InStore konferenca "SUPPLY CHAIN SUMMIT BEOGRAD" 6.junija v hotelu Hyatt Regency  |  Podjetje Rastoder praznuje 30-letnico delovanja  |  InStore Media (tudi letos) na sejmu PLMA v Amsterdamu od 31. maja do 1. junija  |  Na poti spet ogromno število Američanov  |  Med 117 državami odlični v oceni turističnega razvoja  |  Industrija brezalkoholnih pijač se sooča s pomanjkanjem reciklirane plastike  |  Macy's pozitivno presenetil s četrtletnim poslovanjem  |  Škoda v kmetijstvu v Pomurju bo po prvi oceni velika  |  Na Otoku ob rastočih cenah energije v dodatno obdavčitev naftnih velikanov  |  Pozitivne napovedi delodajalcev glede zaposlovanja v drugi polovici leta  |  Padec BDP v prvem četrtletju večji od prve ocene  |  Direktorji večjih podjetij lani z višjimi plačami  |  Konzum v letu 2021 prvi po prihodku med trgovinskimi verigami   |  Od danes gorivo po omejenih cenah zgolj za domačine  |  Po mnenju večine Hrvatov niso pripravljeni na evro  |  Pomursko gospodarstvo lani z veliko rastjo  |  18. mednarodna konferenca PRO PR v Termah Olimia v Podčetrtku  |  Nestlé kupil proizvajalca hrane Puravido  |   ||
   

Evropa: Raziskava EU:"Več kot polovica preverjenih spletišč krši evropsko pravo"

21.01.2022
Evropska komisija in nacionalni organi za varstvo potrošnikov so danes objavili rezultate pregleda spletnih strani o spletnih ocenah potrošnikov po vsej EU.

Pregled je med drugim pokazal, da vsaj 55 odstotkov preverjenih spletišč potencialno krši evropsko direktivo o nepoštenih poslovnih praksah.

Direktiva namreč zahteva, da se potrošnikom predstavijo resnične informacije za zagotovitev ozaveščene izbire.

Pod vodstvom evropske komisije so oblasti 26 članic EU, Islandije in Norveške pregledale 223 glavnih spletišč zaradi zavajajočih ocen potrošnikov. Skoraj dve tretjini analiziranih spletnih strani sta sprožili dvome o zanesljivosti ocen.

Raziskava je med drugim pokazala, da 104 od 223 strani potrošnikov ne obvešča o tem, kako zbirajo in obdelujejo ocene, medtem ko 118 spletnih strani ne ponuja informacij, kako preprečujejo lažne ocene.

"Potrošniki se pri nakupovanju prek spleta zelo pogosto zanašajo na spletne ocene. Nočem, da bi kupce zavajali. Rad bi, da bi lahko delovali v zaupanja vrednem okolju. Vztrajam pri tem, da mora vsako spletno podjetje potrošnikom zagotavljati jasne in vidne informacije o zanesljivosti ocen. Današnji rezultati so jasen znak, da moramo nekaj ukreniti," je rezultate ocenil evropski komisar za pravosodje Didier Reynders.

Državne oblasti bodo stopile v stik s stranmi, ki kršijo direktivo, da bodo te pomanjkljivosti odpravile.

Nazaj
 
 
 
 
back to top