IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 04.08.2020 || Zaradi zastrupitve z alkoholom že več kot 100 mrtvih  |  Mastercard predstavil rešitve platforme Market Trends   |  Centralizacija finančnih operacij v Magnitu  |  Maska kot modni dodatek v času Covida 19  |  Trgovine ob nedeljah odprli vsi večji trgovci  |  Poziv trgovcem, imetnikom certifikata Družini prijazno podjetje  |  Lidl odprl velikansko skladišče v Peterboroughu  |  Ciper zaradi sira blokira sporazum Ceta  |  V juniju odkupljenega za 2,9 % več mleka kot tak čas lani  |  V Skopju raste največji regijski nakupovalni center  |  Raziskava: Potrošnikom je trenutno najbolj pomemben denar   |  Forbesova lestvica: Amazon 4., Coca-Cola na 6. mestu  |  V okviru projekta Seneno meso in mleko zaživel zavod  |  Beograjska Chocollama začela s proizvodnjo organske surove čokolade  |  Parkirne hiše nakupovalnih središč bodo zaradi neurij odprte vso noč  |  Kar 47 nagrad vinu Puklavec family na ocenjevanju Vino Slovenija   |  V Melbournu policijska ura in nakupovanje le enkrat dnevno  |  Marko Čadež za regionalno sodelovanje  |  Dukat v prvem polletju z 100.000 kunami neto dobička  |  Bo Slovenija umaknila tožbo v zadevi teran?  |   ||
   

Svet: Raziskava: "E-prodaja živil bo letno rasla za 23 odstotkov"

08.07.2020
Raziskava družbe Future Market Insights (FMI) razkriva, da bo letna stopnja rasti spletne prodaje živil v svetu znašala kar 23 %. Kot ugotavlja študija, je kriza ob pandemiji koronavirusa spletno nakupovanje spremenilo v povsem splošen "mainstream" pojav.
 
 
 
Poleg milenijcev (rojeni med 1981 in 1996), ki sestavljajo 32 odstotkov svetovnega prebivalstva, so se e-naročanja hrane in pijače v času koronavirusa lotile tudi vse ostale starostne skupine, ki so imele prej do tega zadržke, ali pa jim je bila glavna prepreka tehnološko neznanje.
 
FMI razkriva, da bo letna sestavljena stopnja rasti e-nakupovanja hrane ter pijače v naslednjih letih rasla za skoraj četrtino (23 %), za kar bodo zaslužne obsežne investicije trgovcev v privabljanje novih strank. FMI predvideva, da bo gospodarstvo postopoma okrevalo, prihodek se bo povečal, s tem pa tudi poraba.
 
Dognanja omenjene raziskovalne hiše potrjuje tudi nedavna študija francoske analitične družbe Alvarez & Marsal, ki je z anketo ugotovila, da naj bi po koncu pandemije 32 % Francozov zreduciralo obiske v fizičnih trgovinah, poleg tega pa naj bi 26 % tamkajšnjega prebivalstva pogosteje kupovalo prek spleta.


Nazaj
 


 
 
 
back to top