IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 10.12.2022 || Prenovljena trgovina dm v Sarajevu  |   Luka Koper z rekordnim številom pretovorjenih avtomobilov  |  Obrtnik in podjetnik leta sta Leon Kranjc in Ivan Cajzek  |  Združenje hotelirjev za prilagoditev zakonodaje specifikam turistične panoge  |  Nova revija InStore (št.109) na spletu  |  Nova Maxi supermarketa v Obrenovcu in na Kopaoniku  |  Razširjeno partnerstvo Nomad Foods in Publicis grupe  |  Prihodnje leto izdajajo prva bankovca s podpisom ženske  |  V sedmem popisu košarica živil nekoliko dražja  |  Vesna Nahtigal z novim letom prevzema položaj generalne direktorice GZS  |  Ferrero kupuje Wells Enterprises  |   Gomex je odprl objekta v Jagodini in Kovačici  |  Eva Petrič v prestižni newyorški trgovini tokrat z razstavo čipk in parfumov  |  Musk za trenutek izgubil prvo mesto na Forbsovi lestvici najbogatejših  |  Vlada zvišala davek na presežni dobiček MOL na 95 odstotkov  |  Lidl Srbija je izvozil za 10 milijonov evrov blaga  |  V Bovcu so odprli Spar št. 112  |  Mate Štetić nov član uprave Atlantic Grupe  |  O pomoči gospodarstvu za omilitev posledic energetske krize  |  Kort je odprl hipermarket na Palah  |   ||
   

Francija: Raste prodaja francoske penine

29.12.2014

Prodaja francoskega šampanjca je po dveh letih "padanja" v letu 2014, ponovno zabeležila rast. In to zahvaljujoč okrevanju evropskega tržišča in odličnim rezultatom izven Evropske unije. To je sporočilo francosko Združenje proizvajalcev šampanjca.

Izvoz šampanjca iz Francije je bil glede na padec v višini 1,2 odstotkov v letu 2013, v letu 2014 po prvih ocenah višji za en odstotek in se giblje okrog 308 milijonov steklenic, poroča francoski časopis Kapital.

Prihodki od prodaje bi lahko dosegli letos 4,5 milijard evrov in to ob triodstotni letni rasti, zahvaljujoč predvsem britanskemu, ameriškemu in avstralskemu tržišču, s čimer bi se približali zgodovinskemu rekordu iz leta 2007, ko so dosegli 4,56 milijard evrov. 

Na drugi strani je na francoskem tržišču prodaja šampanjca letos nižja za dva do tri odstotke, kar se se dogaja že četrto zaporedno leto in sicer zaradi neugodne ekonomske situacije, izpostavljajo iz Združenja. 

Razen Velike Britanije, ki predstavlja največje francosko izvozno tržišče, je prodaja je višja tudi na nemškem tržištu, v južni Evropi pa je bila dosežena ustavitev "padanja", so še sporočili v izjavi za javnost.
 
Samo v Italiji se je zgodila izjema in sicer so tam prodali kar za 14 odstotkov manj penine. 

Takoimenovani veliki izvoz (izven Evropske unije), bo po napovedih Združenja, v tekučem letu zabeležil rekordne rezultate zahvaljujoč količinski rasti prodaje v ZDA, kjer si je gospodarstvo že precej opomoglo, a tudi zahvaljujoč rasti na japonskem in avstralskem tržišču, kjer so povprečne cene precej višje. 

Isti vir poudarja, da je v zadnjih desetih letih poraba vina na svetu višja za odstotke, prodaja penine pa da "skočila" za 30 odstotkov in sicer  na 15,4 milijone hektolitrov (v letu 2013), kar predstavlja okoli 2,05 milijard steklenic. 

Penine iz Italije in Španije so postale zamenjave francuskemu šampanjcu predvsem zaradi občutno nižjih cen, predvsem v Veliki Britaniji in ZDA, glavnih tržiščih za francosko penino, pravijo v Združenju. 

Omenjeni časopis navaja, da penino še naprej največ proizvajajo v Evropi (Francija, Nemčija, Italija, Španija), konkurenca iz "novega sveta" pa je vedno večja. V desetih letih je proizvodnja šampanjca v ZDA večja za 25 odstotkov, v Argentini pa je kar trikrat višja.

Nazaj
 
 
 
 
back to top