IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 04.07.2022 || Porast e-trgovine leta 2021 za 13 odstotkov  |  Kantar:"Lidl najuspešnejši na francoskem trgu v zadnjem obdobju"   |  Brezplačno mobilno gostovanje v EU se podaljšuje za deset let  |  EU in Nova Zelandija sklenili pogovore o sporazumu o prosti trgovini  |  Za vzdrževanje učnih čebelnjakov razpisanih 17.000 evrov  |  SDH zamenjal nadzornike Pošte Slovenije  |  Vlada nadaljuje sprejemanje ukrepov za naslovitev draginje  |  Odprte prijave na največje tekmovanje spletnih trgovcev v regiji  |  Ifo:"Obeta se nov dvig cen hrane"  |  Tovarna zdrave hrane prisotna tudi v Sloveniji  |  Virtualni spletni seminar: "Shopper Trends 2022" - 14. julija  |  Lidl ni obupal nad prihodom v BiH in išče delavce  |  ZANIMIVOST:Omejena prodaja Nutelle s fotografijami naravnih lepot BiH  |  Evropska komisija odobrila gensko spremenjeno koruzo za živila in krmo  |  Delavski direktor Pošte Slovenije postal Janez Zidar  |  EU predlaga prepoved aromatiziranih tobačnih uparjevalnikov  |  Gomex z novo trgovino, prvo v Obrežu  |  Delhaize odprl prenovljen hipermarket Mega Maxi v Kragujevcu  |  Šinkova izpostavlja pomen digitalizacije za kmetijstvo  |  V zadnjem letu sta se najbolj podražila olje in moka  |   ||
   

Francija: Raste prodaja francoske penine

29.12.2014

Prodaja francoskega šampanjca je po dveh letih "padanja" v letu 2014, ponovno zabeležila rast. In to zahvaljujoč okrevanju evropskega tržišča in odličnim rezultatom izven Evropske unije. To je sporočilo francosko Združenje proizvajalcev šampanjca.

Izvoz šampanjca iz Francije je bil glede na padec v višini 1,2 odstotkov v letu 2013, v letu 2014 po prvih ocenah višji za en odstotek in se giblje okrog 308 milijonov steklenic, poroča francoski časopis Kapital.

Prihodki od prodaje bi lahko dosegli letos 4,5 milijard evrov in to ob triodstotni letni rasti, zahvaljujoč predvsem britanskemu, ameriškemu in avstralskemu tržišču, s čimer bi se približali zgodovinskemu rekordu iz leta 2007, ko so dosegli 4,56 milijard evrov. 

Na drugi strani je na francoskem tržišču prodaja šampanjca letos nižja za dva do tri odstotke, kar se se dogaja že četrto zaporedno leto in sicer zaradi neugodne ekonomske situacije, izpostavljajo iz Združenja. 

Razen Velike Britanije, ki predstavlja največje francosko izvozno tržišče, je prodaja je višja tudi na nemškem tržištu, v južni Evropi pa je bila dosežena ustavitev "padanja", so še sporočili v izjavi za javnost.
 
Samo v Italiji se je zgodila izjema in sicer so tam prodali kar za 14 odstotkov manj penine. 

Takoimenovani veliki izvoz (izven Evropske unije), bo po napovedih Združenja, v tekučem letu zabeležil rekordne rezultate zahvaljujoč količinski rasti prodaje v ZDA, kjer si je gospodarstvo že precej opomoglo, a tudi zahvaljujoč rasti na japonskem in avstralskem tržišču, kjer so povprečne cene precej višje. 

Isti vir poudarja, da je v zadnjih desetih letih poraba vina na svetu višja za odstotke, prodaja penine pa da "skočila" za 30 odstotkov in sicer  na 15,4 milijone hektolitrov (v letu 2013), kar predstavlja okoli 2,05 milijard steklenic. 

Penine iz Italije in Španije so postale zamenjave francuskemu šampanjcu predvsem zaradi občutno nižjih cen, predvsem v Veliki Britaniji in ZDA, glavnih tržiščih za francosko penino, pravijo v Združenju. 

Omenjeni časopis navaja, da penino še naprej največ proizvajajo v Evropi (Francija, Nemčija, Italija, Španija), konkurenca iz "novega sveta" pa je vedno večja. V desetih letih je proizvodnja šampanjca v ZDA večja za 25 odstotkov, v Argentini pa je kar trikrat višja.

Nazaj
 
 
 
 
back to top