IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 02.07.2020 || Danes Slovensko - hrvaški spletni poslovni forum in B2B  |  Cromaris v juniju ustvaril rekordno prodajo  |  UPS objavil 18.trajnostno poročilo  |  Deset let od prodaje Droge Kolinska Atlantic Grupi   |  EU bo danes odprla mejo za 15 tretjih držav; na seznamu ni ZDA  |  L'Oreal bo besedo "whitening" zamenjal z "glow"  |  Netto gradi prvo trajnostno trgovino  |  Tesco (tokrat) pripravljen na cenovno "vojno" z diskonterji   |  Vrednost e-trgovine naj bi letos narasla čez 100 milijard evrov  |  Beyond Meat prodrl na Kitajsko, pleskavice v trgovinah Freshippo  |  Od danes predsedovanje tria: Nemčije, Portugalske in Slovenije, Svetu EU  |  Uvozili več kot 10.600 ton več sira, kot so ga proizvedle slovenske mlekarne  |  Kutinova jezna zaradi zapiranja trgovin manjših krajih  |  Mariborskega župana bo predstavljalo vino Renski rizling 2016  |  Poljska vlada razmišlja o prevzemu (kake) trgovine na drobno   |   Na tržaški tržnici zasegli 140 kilogramov kapesant  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Nizozemska prepoveduje e-cigarete z okusom manga in jagode  |  Odlagališča odpadkov so preveč polna  |  ČZS želi vsem državam članicam EU podariti slovenski čebelnjak  |   ||
   

Nemčija: Rast spletne trgovine okrepila poslovanje Deutsche Post DHL

18.11.2019
Nemški poštno-logistični velikan Deutsche Post DHL je tudi v tretjem četrtletju izkoristil rast spletne trgovine ter povečal tako prihodke kot dobiček.
 
Kot je poudaril generalni direktor Frank Appel, rastejo tudi v negotovih časih, zato ostajajo optimistični glede prihodnjih četrtletij, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.
 
Prihodki so se v primerjavi s tretjim lanskim četrtletjem povečali za 4,7 odstotka in sicer na 15,6 milijarde evrov. Čisti dobiček je po lanskih 146 milijonih evrov zdaj dosegel 561 milijonov evrov.
 
Appel pričakuje za celo leto od 4 do 4,3 milijarde evrov dobička iz poslovanja. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top