IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.09.2018 || Prenovljeni Center Vič potrošniško izkušnjo dviguje na novo raven  |  Malce nižje cene goriv   |  Rekordnih 170 vrst piva na jesenskem Pivo & Burger Festu  |  Plasta lastništvo v Tovarni olja Gea povečala na 92 odstotkov  |  Akcija:"Imam svojo vrečko!"  |  Še 1 dan za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Tesco odprl prvi trgovini Jack's  |  Izdelki za daljši občutek sitosti debitirali v trgovinah Morrisons  |  Jelena Jazić nova direktorica agencije McCann Beograd  |  Delhaize začel z novim formatom trgovine s ponudbo sveže hrane   |  6.5% povečanje prodaje organske hrane in pijače  |  Lidl postavil zbiralne košare za živali v stiski  |  Lepši časi za proizvajalce rezancev  |  Gorenje predstavilo nove pralne in sušilne stroje WaveActive  |  Direktor Beiersdorfa bo v kratkem postal Belgijec De Loecker  |  Eurospin po Italiji in Sloveniji kmalu tudi na Hrvaškem   |  Brantuša:"Spar prihaja v Srbijo!"  |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |   ||
   

Nemčija/svet: Rast prodaje Metro Cash & Carry

14.12.2017
 Nov Metro, specializiran za veleprodajp prehrambenih proizvodov, je uspešno zaokružil finančno leto. Po ločitvi znotraj Metro Grupe, je "novi" Metro dosegel trajnostno rast in stabilen razvoj EBIT-a v finančnem letu 2016/17. Metro Cash & Carry veleprodaja, ki posluje v 25-tih državah sveta tako kot dostava beleži rast prodaje v višini 3% oz. skupno 29,9 milijard evrov v finančnem letu 2016/17.V lokalni valuti je prodaja višja za 2.3%.



V sezoni 2016/17 je Metro Cash & Carry odprl 13 novih trgovin v svetu in tako sedaj posluje v 759 veleprodajnih centrih v 25-tih državah in ima okoli 108.000 zaposlenih. POvečala se jim je "like-for-like" prodaja in sicer za 0,9% v letu 2016/17, kvartalna rast "like-for-like" prodaje pa se viša že štiri leta zapoired. Biznis segmenti – HoReCa, Trader in Multi-specialist so ravno tako povečali prodajo v tem času.   
 
Segment dostave se razvija še posebej dobro, prodaja pa se je povečala za več kot 25% v primerjavi z letom prej in sicer na več kot 4,6 milijard evrov, kar predstavlja 15,6% od skupne prodaje.

Holding podjetje Metro AG je doseglo rast prodaje za 1,6%, na 37,1 milijard evrov za 2016/17, v enakem časovnem obdobju 2015/16 pa je bila  rast  36,5 milijard evrov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top