IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 28.05.2020 || Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z rastjo prihodkov in dobička  |  ZANIMIVOST: V vinogradu našli staro-rimljanski mozaik  |  Tesco po več kot 40 letih začel prodajati bela jajca  |  Skupina Casino se preusmerja na sosedske trgovine  |  NLB na pomoč pri promociji kmetov in zadrug  |  Emotion prevzel del tovarne Gorenja Home v Zaječarju  |  Tovarna Perutnine Ptuj iz Srbca kmalu z dovoljenjem za izvoz v Evropsko skupnost  |  Gostinci nezadovoljni z ukrepi NIJZ   |  V Brežicah 100.000 evrov za podporo kmetijstvu  |  Zaščitimo nove kmetijske proizvode!  |  Cegnar za Finance:"Sinergija s Pošto se že pozna"  |  Petra Juvančič, nova izvršna direktorica Združenja Manager  |  Lidl odprl svojo 100. trgovino v ZDA  |  Zaprto 4. spletno srečanje slovenskega turizma  |  PMI odslej IQOS cigarete proizvaja tudi v Prilepu  |  Hofer in Karitas začenjata zbirati izdelke za pomoč družinam v stiski  |   ||
   

Češka/Slovenija/Hrvaška: Rast poslovnih kazalcev Skupine Kofola

25.03.2020
Preteklo poslovno leto je bilo za Skupino Kofola uspešno, saj je zabeležila rast prihodkov in obeh poslovnih kazalnikov. Skupina je povečala prihodke za 4,1 %, vrednost ključnega kazalnika EBIT je poskočila za 2,9 %, EBITDA pa se je zvišal za 5,9 %. K zelo pozitivnemu poslovnemu rezultatu sta pripomogla zadnje četrtletje in visoka prodaja v segmentu HoReCa.
 
Ko govorimo o znamkah, so k temu največ prispevale Royal Crown Cola, sirupi Jupí in energijske pijače Semtex. V regiji Adriatic se je glede prihodkov zelo dobro odrezala Hrvaška, kjer so bile izvedene prilagoditve distribucijskega modela. Ključno prioriteto Skupine Kofola v tem letu bo predstavljalo učinkovito soočanje z izzivom pandemije koronavirusa.

"Prihodki so v letu 2019 zrasli za 4,1 % in s tem presegli cilj 42 milijonov evrov EBITDA za 3,6 %. Tako so kljub slabšemu vremenu in rasti stroškov v segmentu dosegli 43,6 milijona evrov. Lani smo opravili tudi pomembne spremembe v strukturi družbe. Prodali smo podjetja na Poljskem in v Rusiji ter ustvarili nov poslovni segment, ki diši po čaju, kavi in zeliščih. Ti koraki so nam omogočili, da se kar najbolj osredotočimo na močne brezalkoholne segmente v obeh ključih regijah ter nadaljujemo z razvojem znotraj naravnega segmenta v povezavi s poslovno diverzifikacijo 'Fresh & Herbs'. V začetku tega leta smo tudi kupili proizvajalca F.H. Prager ciderji in limonade, s čimer se podajamo k temeljem fermentiranih pijač, ki predstavljajo segment z velikim potencialom," je med ocenjevanjem minulega leta dejal Jannis Samaras, direktor Skupine Kofola, ter dodal: "Poleg običajnih in jasno določenih nalog za to leto, nameravamo integrirati prevzem mineralnih vod Korunní in Ondrášovka. Da bi postali privlačnejša znamka tako za kupce in potrošnike kot za vlagatelje, se bomo osredotočili tudi na nove projekte, s katerimi bomo naredili občuten korak naprej glede ekoloških izzivov.”

V regiji Adriatic sta odlične rezultate dosegli znamki naravnih mineralnih vod Radenska in gaziranih brezalkoholnih pijač Ora. Letos se je izjemno odrezala Hrvaška, kjer so spremembe distribucijskega modela zagotovile povečanje prihodkov. Z rastjo prihodkov je Hrvaška prehitela celo odlično Slovenijo, kjer poslovanje poteka povsem po načrtih.
 
Velika naložba v Lipiku

V letu 2020 bo Skupina zaključila veliko investicijo v proizvodni obrat v hrvaškem Lipiku, kar bo omogočilo znatno racionalizacijo proizvodnje in  razvoj blagovnih znamk: Lero, Studena in Studenac, ki so jih prevzeli od Podravke. 



Nazaj
 


 
 
 
back to top