IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Študija:"Ni značilnega geografskega vzorca o razlikah v sestavi živil"  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |   ||
   

Francija: Rast PL-a zasenčila uveljavljene blagovne znamke

21.05.2019
Rast prodaje lastnih blagovnih znamk je v Franciji prvič po več kot enem letu presegla rast uveljavljenih državnih znamk, kažejo najnovejši podatki.
 
 
Sodeč po raziskavi IRI za april 2019, je prodaja lastnih blagovnih znamk v minulem mesecu narasla za 0,7 odstotka, uveljavljene znamke pa so doživele "le" 0,4-odstotno rast prometa.
 
Gre za kar precejšnjo razliko v primerjavi s prejšnjim obdobjem, ko so državne znamke rasle za 1,7 odstotka, prodaja lastnih blagovnih znamk trgovcev pa je celo nazadovala za 0,3 odstotka. Še najbliže sta si bili skupini izdelkov konec leta lani (decembra), ko je prodaja uveljavljenih znamk upadla za 0,2 %, prodaja PL-a pa 0,4 %.
 
"Razlika je sicer majhna, a nam pove kar precej: za trgovce prihaja novo obdobje, okolje postaja vse bolj tekmovalno in se izboljšuje z vidika kupca. PL bo pri potrošniku vedno zelo priljubljen," je povedal trgovinski strokovnjak Oliver Dauvers
 




Nazaj
 


 
 
 
back to top