IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |  Sarajevski kiseljak v Kreševu gradi obrat za 10 milijonov evrov  |   ||
   

Japonska: Rakuten v prvem polletju zabeležil 60-odstotno rast dobička

13.08.2018
Peti največji spletni trgovec na svetu, japonski Rakuten, je v prvi polovici letošnjega leta zabeležil 16,4-odstotno rast prihodkov od prodaje, medtem ko je dobiček poskočil za kar 60 odstotkov.
 
 
Trgovec, ki je v Evropi še bolj prepoznaven postal po sponzorski pogodbi z Barcelono, bi rasel še hitreje, če na Japonskem ne bi posloval tudi Amazon. K sreči pa trgovina ni edina panoga, v kateri delujejo, saj je Rakuten tudi izjemno pomemben na področju telekomunikacij in financ.
 
Kljub uspešnemu poslovanju so se v podjetju odločili za reorganizacijo, ki bo pri koncu spomladi. Rakuten si na matičnem trgu lasti 27-odstotni delež na področju spletne trgovine. Prodaja je lani znašala 25 milijard evrov.
 
Nova hčerinska družba bo skrbela za poslovanje v Evropi - Rakuten France, ameriški podjetji Buy in Ebates ter nemška Tradoria.

Nazaj
 


 
 
 
back to top