IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 06.07.2020 || BiH zaščitila Livanjski sir, Nevesinjski krompir in Visočko pečenico  |  ZANIMIVOST: Parfuma s povsem različnima učinkoma (beri vonjavama)   |  Zoran Golub nov direktor marketinga Grand Kafe  |  Mercadona v svojih objektih prepozna sumljive stranke  |  Vrata znova odprli pubi, restavracije in frizerji  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Spomladanska pozeba okrnila letošnji pridelek sadja  |  Rewe združil upravi trgovinskih verig Merkur in Billa  |  Paket ukrepov za drugi val epidemije  |  Zouari Group kupuje organsko verigo Bio c’Bon  |  ZANIMIVOST: Napitnino so zb(i)rali kar prek FB  |  Prodajo in trženje Kleti Vipava 1894 prevzel Valentin Bufolin  |  Coty ima prvo direktorico v 116 letih obstoja  |  Mercadona v svojih objektih prepozna sumljive stranke  |  V Mercadoni namestili sistem za prepoznavanje obraza  |  Odprli nov logistični center v Šimanovcih podjetja Logistic Team Sekulić  |  Kmetje bi za pšenico toliko kot lani, za kupce bi bila potrditev prehitra  |  Sadjarjem zdaj grozijo še marmorirane smrdljivke  |  Ponudba domače kuhinje v Güjžini  |  Vlada bo proizvajalcem krila strošek laboratorijskih analiz  |   ||
   

Italija: Rahljanje omejitvenih ukrepov praznovali s sladoledom

27.05.2020
Italijani so sproščanje omejitvenih ukrepov za zajezitev novega koronavirusa proslavili s svojo najljubšo slaščico - sladoledom. Samo v Rimu in ob obali dežele Lacij so ga minuli konec tedna užili skoraj 240 ton.
 
 
"Po sproščanju koronavirusnih ukrepov so se številni Italijani pocrkljali s sladoledom, uživali so ga tudi med tednom, kot sladico po kosilu," je v sporočilu za javnost navedla agroživilska skupina Coldiretti. Po Apeninskem polotoku je posejanih okoli 39.000 sladolednih vrtov oziroma trgovin s sladoledom, ki zaposlujejo 150.000 ljudi. Te prodajalne letno ustvarijo 2,8 milijarde evrov prometa.
 
Letos bodo prihodki izdatno manjši, saj se je večina Italijanov kar dobre tri mesece zadrževala doma. Na "škornju" s sladoledom minuli vikend niso lajšali le tegob zaradi kriznih časov, temveč je bila povečana poraba posledica najbolj vroče pomladi od začetka meritev leta 1880, še navaja Coldiretti.
 
Po podatkih tujih agencij naj bi kar 94 odstotkov Italijanov redno uživalo sladoled.

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top