IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.09.2019 || Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

Slovenija: RAZISKAVA: Cena ni najpomembnejši kriterij nakupa

10.09.2019
Agencija ACNielsen, eno od največjih raziskovalnih podjetij na svetu, je v sklopu svojih raznovrstnih raziskav ter v sodelovanju pri raziskavi za IZBRAN PRODUKT LETA v Sloveniji, prišla do zanimih rezultatov.
 
 
 
 
 
Izboljšanje gospodarskega položaja v Sloveniji krepi tudi nakupe potrošnikov. Spodbudno je da cena v povprečju ni prvi ali celo edini argument za nakupe. Seveda pa mora biti nekje v rangu konkurenčnih izdelkov in ne odstopati preveč.
 
Cena še posebno ni pomembna pri izdelkih hrane in pijače, kjer na prvih mestih kriterijev za nakup prevladujejo okus, sestavine, vpliv na zdravje. Prav nasprotno pa velja pri izdelkih za osebno nego, kjer tudi cena igra pomembno vlogo pri nakupih, poleg drugih dejavnikov kot so vonj, učinkovitost, znamka in drugo.
 
Ključ do milenijcev (rojeni med leti 1980 in 2000) in mlajših generacij je v dizajnu embalaže. Kar 68% se jih je izreklo, da so izdelek kupili zgolj na podlagi vizualnega učinka izdelka, kar je neprimerljivo več od starejših generacij kupcev, kjer je takih 45%. Vsekakor pa ima vizualni učinek veliko prednost pred funkcionalnostjo in formo izdelka.
 
Raziskava je pokazala, da so slovenski kupci precej dobro informirani o cenah izdelkov, ki jih običajno kupujejo. Kar 38% jih pozna vse ali večino cen za izdelke, ki jih običajno kupujejo. Še bolj spodbudno pa je, da kar 52% slovenskih kupcev skrbi kakovost izdelkov in so za kakovostnega pripravljeni plačati več. 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top