IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.02.2020 || Januarja se je pri komunalah nakopičilo še 5700 ton odpadne embalaže  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize Frans Mulller: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |  Vrata odprl prenovljen Tuš supermarket Planet Kranj  |  Uporabo plastičnih vrečk prepoveduje tudi Črna gora  |  Salon penečih vin odprl novo ljubljansko vinsko sezono   |  Sladka Mannerjeva podpora projektu Skoči z nami  |  Koprski košarkarji tretjič zapored osvojili pokal Spar  |  Preurejena trgovina Ribola v Kaštel Starom  |  Ocado prihodke lani dvignil za 10,3 odstotka  |  Teta Violeta z novo embalažo (podobno kot za smeti)  |  Organski izdelki vse bolj popularni  |  Tesco konkurenci preprečeval gradnjo trgovin v svoji bližini  |  EKSKLUZIVNO: InStore na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu  |  Finance:Rastoder bo partnerju iz ZAE prodal 51-odstotni delež projekta Stožice  |  Kadri med ključnimi izzivi za razvoj pekarstva  |  Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih  |   ||
   

Slovenija: RAZISKAVA: Cena ni najpomembnejši kriterij nakupa

10.09.2019
Agencija ACNielsen, eno od največjih raziskovalnih podjetij na svetu, je v sklopu svojih raznovrstnih raziskav ter v sodelovanju pri raziskavi za IZBRAN PRODUKT LETA v Sloveniji, prišla do zanimih rezultatov.
 
 
 
 
 
Izboljšanje gospodarskega položaja v Sloveniji krepi tudi nakupe potrošnikov. Spodbudno je da cena v povprečju ni prvi ali celo edini argument za nakupe. Seveda pa mora biti nekje v rangu konkurenčnih izdelkov in ne odstopati preveč.
 
Cena še posebno ni pomembna pri izdelkih hrane in pijače, kjer na prvih mestih kriterijev za nakup prevladujejo okus, sestavine, vpliv na zdravje. Prav nasprotno pa velja pri izdelkih za osebno nego, kjer tudi cena igra pomembno vlogo pri nakupih, poleg drugih dejavnikov kot so vonj, učinkovitost, znamka in drugo.
 
Ključ do milenijcev (rojeni med leti 1980 in 2000) in mlajših generacij je v dizajnu embalaže. Kar 68% se jih je izreklo, da so izdelek kupili zgolj na podlagi vizualnega učinka izdelka, kar je neprimerljivo več od starejših generacij kupcev, kjer je takih 45%. Vsekakor pa ima vizualni učinek veliko prednost pred funkcionalnostjo in formo izdelka.
 
Raziskava je pokazala, da so slovenski kupci precej dobro informirani o cenah izdelkov, ki jih običajno kupujejo. Kar 38% jih pozna vse ali večino cen za izdelke, ki jih običajno kupujejo. Še bolj spodbudno pa je, da kar 52% slovenskih kupcev skrbi kakovost izdelkov in so za kakovostnega pripravljeni plačati več. 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top