IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.11.2017 || Nova 60. številka revije InStore že na pošti  |  90 odstotkov potrošnikov slovensko hrano ocenjuje kot kakovostno  |  Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica  |  Spar se vrača v Grčijo  |  Veliki sempler "Lahkonočnicam" A1 Slovenija in Grey Ljubljana  |  Parlament potrdil zaprtje trgovin ob nedeljah  |  Podjetje Paradajz pred širitvijo  |  Amazonovi delavci so si za stavko izbrali črni petek  |  Jana kolagen beauty izbrana za inovacijo leta 2017  |   Mercator dobaviteljem predstavil strategijo nadaljnjega sodelovanja  |  Ob zaključku 4. FMCG Summit-a: "Čaka nas čas inovacij in digitalizacije"  |  Hofer se počasi približuje Engrotušu  |  Pozeba povzročila skoraj 47 milijonov evrov škode  |  Zaključena četrta FMCG konferenca revije InStore v Beogradu  |  Prilepska pivovarna z dobičkom  |  Za nagrade Sempler se poteguje 40 finalistov  |  Migros z naložbo v hladilne omarice   |  Ponosni na 60 let Mlekarne Planika (FOTOREPORTAŽA)   |  Pričenja se nova izvedba tekmovanja Effie Slovenija 2018  |  Lidl del prodaje od linije Deluxe namenja za URI Soča (VIDEO)  |   ||
   

Srbija: Quentin Royer je novi generalni direktor Delhaize Serbia

17.03.2017
Quentin Royer je novi generalni direktor podjetja Delhaize Serbia, največje maloprodajne verige državi. 
 
Royer je svojo profesionalno kariero začel pred 20 leti v največji francoski trgovinski verigi - Carrefourju.
 
Tam je bil najprej menedžer oddelka. Bogato kariero je nadaljeval v nemškem Metro Cash&Carry, kjer je bil v Srbiji od leta 2012 direktor operacij, širitve in verige oskrbe ter član upravnega odbora. 
 
V Delhaize Serbia je začel delati v januarju lani, in sicer najprej na položaju podpredsednika za operacije. 
 
Diplomiral je na Weller International School of Business. Delhaize Serbia posluje v okviru ene od največjih trgovinskih verig na svetu, Ahold Delhaize, ki deluje v 11 državah na treh kontinentih.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top