IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 29.10.2020 || Poteka spletna FMCG konferenca uredništva InStore Srbije (V ŽIVO)  |  Uprava Intereurope po novem dvočlanska  |  Heineken z občutnim padcem dobička  |  Mastercard z 28-odstotnim padcem čistega dobička  |  Evropska komisija želi poenostaviti carinski postopek pri uvozu v EU  |  Startup Bevo izdeluje rastlinske zrezke s teksturo mesa  |  Fortenova grupa in Meggle Hrvaška dosegla dogovor  |  Makedonija-Export z novimi izdelki osvaja trg ZDA  |  Koronavirus "nagrizel" tudi prodajo švicarske čokolade  |  Stranka Zmoremo začela zbirati podpise za manjši DDV  |  Protesti proti ukrepom, vlada sprostila pet milijard evrov pomoči  |  Danes najava novega zaprtja javnega življenja?  |  Ministrstvo opozarja na pomen higiene pri rokovanju s kupljeno hrano  |  Izšel je oktobrski InStore št.88 hrvaške redakcije (tudi na spletu)   |  1001 udeleženec pripravljen za jutrišnji 1.spletni FMCG marketinški dogodek InStore Srbija  |  Spirit predstavlja Slovenijo na Svetovnem poslovnem forumu  |  Euromeat odpira obrat v Maglaju  |  Mesarji razočarani nad odločitvijo EU glede zaščite poimenovanj  |  Jutri odprtje novega Univerexporta v Novom Sadu   |  Lidl od 5.novembra tudi v Novem Pazarju  |   ||
   

Slovenija: Pugelj: "Obisk Aleje utegne biti za 30 % pod pričakovanji"

17.09.2020
V nakupovalnem središču Aleja, ki ga je v ljubljanski Šiški postavil Spar European Shopping Centers (SES), so štiri mesece po uradnem odprtju z obiskom glede na trenutne razmere zadovoljni. Kot je za STA dejal direktor Aleje Toni Pugelj, bi lahko bilo število obiskovalcev letos sicer za okoli 30 odstotkov manjše od načrtov.
 
 
Po Pugljevih besedah so z obiskom zadovoljni toliko, kolikor so v trenutnih razmerah lahko. "Glede na razmere več ne moremo pričakovati," je dodal in poudaril, da bi bil v običajnih razmerah obisk nedvomno boljši. Izpostavil pa je junij, ko je bilo število obiskovalcev nad pričakovanji.
 
O konkretnih poslovnih rezultatih ne želi govoriti, je pa dejal, da bi lahko bil letošnji obisk za okoli 30 odstotkov skromnejši od načrtov. Pred izbruhom novega koronavirusa so računali na približno pet milijonov obiskovalcev letno.Vodstvo nakupovalnega središča tudi opaža, da so nekateri prepričani, da so v Aleji le trgovine z višjimi cenami, zato v nakupovalno središče niti ne vstopijo.
 
"Takšno razmišljanje je zmotno. Resda imamo nekaj trgovin z višjimi cenami, a tudi številne takšne, kjer so cene enake kot drugod ali celo nižje," je poudaril Pugelj. Še dodaten zamik je koronavirusna kriza povzročila pri odprtju površin na zeleni strehi nakupovalnega središča, ki med drugim ponuja otroško in košarkarsko igrišče ter druge rekreativne površine.
 
Te so obiskovalcem zaradi ukrepov za preprečevanje širjenja virusa namreč na voljo šele nekaj več kot dva tedna. "Vendar pa že imamo nekaj rednih uporabnikov in tudi sicer je zanimanja že kar nekaj," je dejal.
 
Glede zaščitnih ukrepov je poudaril, da jih kljub zahtevnosti načrtovanja in izvedbe upoštevajo v največji možni meri. Na številnih mestih so namestili razkužila, obiskovalce spodbujajo k nošenju mask, odločili so se tudi za pogostejše čiščenje sanitarij.
 
"V to smo vložili veliko truda. Navsezadnje na to gledamo tudi kot na pripravo na prihodnje obdobje, da bo standard higiene tudi takrat višji - ne glede na to, ali bo covid-19 še prisoten ali ne," je dejal.
 
"O večjem dogodku bomo začeli resno razmišljati, ko bodo razmere tako varne, da si bomo to lahko privoščili," je napovedal Pugelj. Aleja, v kateri je 80 trgovin in gostinska ponudba, je najsodobnejše pod okriljem družbe SES, ki sicer združuje 29 centrov v šestih državah. Investicija je znašala 150 milijonov evrov, pokrili pa so jo iz lastnih sredstev.

Nazaj
 


 
 
 
back to top