IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.09.2018 || Prenovljeni Center Vič potrošniško izkušnjo dviguje na novo raven  |  Malce nižje cene goriv   |  Rekordnih 170 vrst piva na jesenskem Pivo & Burger Festu  |  Plasta lastništvo v Tovarni olja Gea povečala na 92 odstotkov  |  Akcija:"Imam svojo vrečko!"  |  Še 1 dan za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Tesco odprl prvi trgovini Jack's  |  Izdelki za daljši občutek sitosti debitirali v trgovinah Morrisons  |  Jelena Jazić nova direktorica agencije McCann Beograd  |  Delhaize začel z novim formatom trgovine s ponudbo sveže hrane   |  6.5% povečanje prodaje organske hrane in pijače  |  Lidl postavil zbiralne košare za živali v stiski  |  Lepši časi za proizvajalce rezancev  |  Gorenje predstavilo nove pralne in sušilne stroje WaveActive  |  Direktor Beiersdorfa bo v kratkem postal Belgijec De Loecker  |  Eurospin po Italiji in Sloveniji kmalu tudi na Hrvaškem   |  Brantuša:"Spar prihaja v Srbijo!"  |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |   ||
   

KANTAR WORLDPANEL: Prvo mesto na Irskem ohranja trgovec Dunnes Stores

18.12.2017
Dunnes Stores v Republiki Irski pred prazničnim vrhuncem ostaja najmočnejši trgovec po tržnem deležu, razkriva najnovejša študija raziskovalne hiše Kantar Worldpanel.
 
 
Trgovinska veriga, ki ima sedež v Dublinu, posluje pa še v Veliki Britaniji in v Španiji. V 12 tednih do 3. decembra letos se Dunnes Stores lahko pohvali z 2,4-odstotno rastjo prometa. Kantar je preračunal, da so kupci v tem obdobju ob posameznem nakupu zapravili 2,30 evra več, kot lani.
 
"Dunnes Stores je podjetje, ki je pred božičem vedno beležilo odlične rezultate in letošnja sezona ne predstavlja nobene izjemen," je povedal David Berry, direktor hčerinske družbe Kantar Worldpanel na Irskem.
 
Dunnes si na Irskem lasti skoraj četrtinski tržni delež (22,5 odstotka), za ovratnik mu dihata britanski Tesco (22,3 odstotka) in SuperValu (22,2 odstotka). Na četrtem mestu sta z 11,2-odstotnim tržnim deležem poravnana nemška hard diskonterja Aldi in Lidl.

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top