IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.06.2018 || Gorivo se je opolnoči pocenilo  |   Možna kupca Mercatorja tudi hrvaška Adris in Atlantic Grupa  |  Amazon na Irskem odpira 1000 novih delovnih mest  |  Coop bo živila dostavljal z Volvo tovornjaki na električni pogon  |  Izjemno desetletje za proizvajalca tunine Calvo (VIDEO)  |  Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič (Rok's nut butter)  |  Proizvodnja kozjega mleka lani večja za 4,4 odstotka  |  Velpro podpisal pogodbo o sodelovanju z manjšimi trgovci  |  Hofer zagnal projekt 1, 2, 3, GREMO!  |  Razočaranje zaradi krčenja proračuna za kmetijstvo  |  Petrol do leta 2022 z več kot petmilijardno prodajo  |  Eurospin kmalu odpira trgovino v Sežani  |  Poletna vinska razvajanja v staro Ljubljano privabila 5000 obiskovalcev   |  Pšenice bo letos manj, kakovost slabša, cene neznanka  |  NT Bolero odprl obrat za predelavo sadja v Topoli  |  V Agrokorju soglasno potrdili dogovor o prestrukturiranju  |  22 slovenskih podjetij po posle v Nemčijo  |  L'Óreal želi postati svetovni lider v proizvodnji dišav  |  Zadrugam v pomoč aplikacija za skupno nabavo repromateriala  |  Podravki nagrada CROPAK za Dolcelo Cake2Go  |   ||
   

KANTAR WORLDPANEL: Prvo mesto na Irskem ohranja trgovec Dunnes Stores

18.12.2017
Dunnes Stores v Republiki Irski pred prazničnim vrhuncem ostaja najmočnejši trgovec po tržnem deležu, razkriva najnovejša študija raziskovalne hiše Kantar Worldpanel.
 
 
Trgovinska veriga, ki ima sedež v Dublinu, posluje pa še v Veliki Britaniji in v Španiji. V 12 tednih do 3. decembra letos se Dunnes Stores lahko pohvali z 2,4-odstotno rastjo prometa. Kantar je preračunal, da so kupci v tem obdobju ob posameznem nakupu zapravili 2,30 evra več, kot lani.
 
"Dunnes Stores je podjetje, ki je pred božičem vedno beležilo odlične rezultate in letošnja sezona ne predstavlja nobene izjemen," je povedal David Berry, direktor hčerinske družbe Kantar Worldpanel na Irskem.
 
Dunnes si na Irskem lasti skoraj četrtinski tržni delež (22,5 odstotka), za ovratnik mu dihata britanski Tesco (22,3 odstotka) in SuperValu (22,2 odstotka). Na četrtem mestu sta z 11,2-odstotnim tržnim deležem poravnana nemška hard diskonterja Aldi in Lidl.

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top