IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 13.08.2022 || Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |  InStore:"Trgovinski zemljevid Srbije 2022" (tudi na spletu)  |   ||
   

Hrvaška: Prvi (zagrebški) FMCG summit presegel pričakovanja

19.11.2015

Prvi FMCG SUMMIT v Zagrebu, ki ga je organiziral InStore, je v  Hypo centru Zagreb, navdušil. 

 

Več kot 300 prijavljenih trgovcev, distributerjev, proizvajalcev, menagerjev in podjetnikov je zelo pozorno sodelovalo pri odpiranju različnih tematik, ki so zadevale napredek in razvoj trgovine in blago široke potrošnje. 

"Pohvalil bi organizacijo prvega FMCG summita v Zagrebu in poudaril pomen tega dogodka. To je bila odlična priložnost za številne novosti in trende, ki so vezani na trgovino," je izpostavil Jure Radoš, direktor nabave v Konzumu.

Navdušenja nad konferenco niso skrivali niti ostali, ki so vsi po vrsti z velikim zanimanjem poslušali govornike in so s svojimi vprašanji in iskrenim interesom sodelovali pri razpravah. 

"Navdušen sem nad tem in podobnimi dogodki, ki so potrebni, da se lahko spoznamo, se pogovarjamo, izmenjujemo izkušnje in se eni od drugih učimo. Posebej me je navdušila aktivnost občinstva, ki je dobesedno "vpijalo" informacije in je lepo sodelovalo pri razpravah," je dogajanje komentiral Mladen Kožić, "Client Relationship Manager" iz GFK-a.
 

Največ zanimanja sta poželi dve okrogli mizi na katerih so sodelovala znana imena FMCG industrije: Ante Jelović, direktor prodaje, Adria Snack Company d.o.o., Saša Kolenko, član uprave, AWT International d.o.o., Marin Pucar, predsednik uprave, Zvečevo d.d. ter Tomislav Smolčec, direktor prodaje in član uprave, Metro Cash&Carry Hrvaška, na kateri so razpravljali  o listingu, distribuciji in promociji ter postregli s številnimi zaključki. Podobno je bilo tudi na drugi okrogli mizi, ki jo je vodil  prof. dr. Mladen Vedriš in na kateri so:  Miodrag Borojević, predsednik uprave, Penny Italia, Helmut Anton Fenzl, predsednik uprave SPAR Hrvaška, Zvonimir Mršić, predsednik uprave Podravka in Stjepan Roglić, podpredsednik grupe Orbico, govorili o možnostih lokalnih proizvodov na globalni ravni. 



Nazaj
 
 
 
 
back to top