IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 17.07.2018 || Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |  Plače v trgovini z januarjem 2019 višje  |  Nestlé spet član skupine za trajnostno pridobivanje palmovega olja  |  Stavka v Amazonu tudi pri Nemcih  |  V Ljubljani uradno (ponovno) odprt slovensko-srbski poslovni klub  |  Costcutter zavrnil prevzemno ponudbo trgovca Co-op  |  Naložba novih črpalk verige KTC vredna 27 milijonov kun  |  Walmart se umika še iz japonskega trga  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC  |  EU in Japonska podpisali trgovinski sporazum  |  V letu 2016 je vsak zavrgel 0,2 kg hrane na dan  |  Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Pričetek ocenjevanja Vino Slovenija Gornja Radgona  |  BiH največ piva uvozi iz Srbije  |  Fructal začel z odkupom breskev  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |   ||
   

BiH: Prvi InHoReCa ConFest v Sarajevu

16.05.2018

8. in 9.maja je v Sarajevu potekal prvi InHoReCa ConFest v organizaciji marketinške agencije Altermedia in pod pokroviteljstvom Turistične skupnosti kantona Sarajevo, kjer so se predstavili številni razstavljaci in razpravljalci. Organizatorji so namreč domiselno tudi z imenom združili konferenco in festival v en dogodek.

Bosna in Hercegovina postaja vedno bolj popularna postaja za turiste. V prvih treh mesecih leta jih je obiskalo 215.000 turistov iz tujine (rekorde rušijo v zadnjem času predvsem bogati Kuvajtčani) in tako je marketinška agencija Altermedia skupaj z revijo InHoreca, ki jo izdaja in ki je sestrska revija regionalnim izdajam revije InStore, organizirala InHoreca Confest v centru Skenderija – dvorana Mirze Delibašića v Sarajevu.

Na prvem Inhoreca Confestu so se predstavila nekatera od največjih domaćih in regionalnih podjetij in turističnih skupnsoti in agencij.
 
Predstavili so najmodernejše  proizvode in storitve, trende v načinu poslovanja, opremi in  funkcioniranju hotelov, restavracij in ostalih gostinskih objektov.
 
Partnerji tega dogodka so bili:Artika, Rattan Sedia, GTS, Master H,  Leda Voda,  Vitinka, Volvo, Krauthaker, Union Foods, Podravka, Megamix, Aperto, Akova, Menprom, Prilika Plus,  Meggle, Mrvica, G3 Spirts, MCI, Violeta, Turistička zajednica KS, Nobil, Silk Trade, Ark, Urban Home, Hotel Hills, Hotel Europa,  Hotel Holiday, Saponia, Asbis, Julius Meinl, Jacobs, Barcaffe, Moja Firma, Banjalučka Pivara, I Lighting, Madi, Džajić Commerce, Emmesse, Dita,  NLB Banka, Diners Club, Fonoteka RSG, Klix, Biznisinfo.ba, Manager.ba,  Business magazine, NVT Hayat, TV Face, Hema TV, N1, Media Marketing, Ekskluziva, Poslovne novosti, Visit BH, Fena, Poslovne novine, Faktor, Oslobođenje, Akta, RSG, Antena, Mix, Nova oprema, LED media.  

Nazaj
 


 
 
 
back to top