IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.07.2019 || Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |  Na seji Sveta za promocijo o projektu:"Naša super hrana"   |  "Najboljši sosed" letos ponuja 100 dijaških štipendij  |  InStore št. 76 na poti k naslovnikom  |  Evropska komisija v podrobno preiskavo Amazona  |  Sainsbury's kot prvi odpira lokal brez alkohola  |  Podpisan sporazum o prosti trgovini s Turčijo  |  Mondelēz International pridobil večinski delež v družbi Perfect Snacks  |  ZANIMIVOST: Šest najbolj priljubljenih živil med kradljivci  |  Stavke v Amazonu (tudi) ob razprodajah  |  Mercator z akcijo "Ustavi se" pomaga Društvu Onkoman  |  Fortenova grupa prodaja odvečne nepremičnine  |   ||
   

Kitajska: Proizvajalci mleka v prahu želijo izriniti velike korporacije

14.06.2019
Kitajska želi biti manj odvisna od tujih proizvajalcev, je razvidno iz dokumenta, ki ga je v javnost spravila tamkajšnja vlada. Plansko gospodarstvo v tej državi še zmeraj ni povsem zamrlo in tako namerava odgovorno ministrstvo omejiti tujce in dati priložnost lokalnim proizvajalcem.
 
 
Država z največ prebivalci na svetu želi biti v kategoriji mleka v prahu več kot 60-odstotno samooskrbna. Poteza bi utegnila imeti hude posledice za nekatere svetovne proizvajalce, ki jim prodaja mleka v prahu na Kitajskem cveti.
 
Tu imamo v mislih zlasti Danone, Nestlé in Reckitt Benckiser, ki so v zadnjih nekaj letih dobro izkoriščali prednosti 22,16 milijard vrednega trga mleka v prahu. "Kar se dogaja, ne more biti nikakršno presenečenje. Kategorija raste med 3 in 5 odstotki na leto," je povedala finančna direktorica Danoneja, Cecile Cabanis.
 
Kitajska je za Danone zelo pomemben trg, saj prispeva 30 odstotkov prodaje njihove linije Early Life Nutrition (ELN), ki skrbi za proizvodnjo mleka v prahu in hrane za dojenčke v splošnem.
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top