IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 17.11.2019 || Začenja se Evropski teden zmanjševanja odpadkov  |  ECOMMERCE DAY 2019 zrušil vse rekorde  |  Rekordnih 238 okusov sladoleda v Vancouvru  |  Nova Sirkova penina "Bjana blanc de noir" z novim logotipom   |  Amazon zakupil še dve spletni domeni v BiH  |  Skupina Petrol z višjim dobičkom  |  Tradicionalni slovenski zajtrk uvod v dan slovenske hrane  |  Tosama od nedelje do torka na sejmu PLMA V Chicagu  |  Odprtje trgovinskega centra Bingo Živinice  |  GZS:"Dolžniška zavora bo znižala gospodarsko rast"  |  Gault&Millau razglasil najboljše za leto 2020  |  Mlekarna Dean Foods išče zaščito pred stečajem  |  Države Bricsa kritične do trgovinskega protekcionizma  |  Premium tonik Dialogue predstavila Danijela Martinović in Tomaž Kavčič  |  Parmezan največkrat ponarejeno živilo na svetu  |  Walmartu tretje četrtletje polepšala e-prodaja  |  Lani dve tretjini vinarjev poslovali z dobičkom  |  Žitov zajtrk reševalnih ekip, gasilcev in v porodnišnicah  |  Pošta Slovenije zaključila prevzem družbe Intereuropa  |  Spodbujanje kratkih nabavnih verig in lokalne samooskrbe  |   ||
   

Kitajska: Proizvajalci mleka v prahu želijo izriniti velike korporacije

14.06.2019
Kitajska želi biti manj odvisna od tujih proizvajalcev, je razvidno iz dokumenta, ki ga je v javnost spravila tamkajšnja vlada. Plansko gospodarstvo v tej državi še zmeraj ni povsem zamrlo in tako namerava odgovorno ministrstvo omejiti tujce in dati priložnost lokalnim proizvajalcem.
 
 
Država z največ prebivalci na svetu želi biti v kategoriji mleka v prahu več kot 60-odstotno samooskrbna. Poteza bi utegnila imeti hude posledice za nekatere svetovne proizvajalce, ki jim prodaja mleka v prahu na Kitajskem cveti.
 
Tu imamo v mislih zlasti Danone, Nestlé in Reckitt Benckiser, ki so v zadnjih nekaj letih dobro izkoriščali prednosti 22,16 milijard vrednega trga mleka v prahu. "Kar se dogaja, ne more biti nikakršno presenečenje. Kategorija raste med 3 in 5 odstotki na leto," je povedala finančna direktorica Danoneja, Cecile Cabanis.
 
Kitajska je za Danone zelo pomemben trg, saj prispeva 30 odstotkov prodaje njihove linije Early Life Nutrition (ELN), ki skrbi za proizvodnjo mleka v prahu in hrane za dojenčke v splošnem.
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top