IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.01.2021 || GZS-ZKŽP: "Odločitev za bolj uravnoteženo prehrano nikoli lažja"  |  Praznična prodaja konec leta kljub pandemiji narasla  |  ZANIMIVOST: Zaradi "nespodobnih" kolačkov aretirali slaščičarko  |  Dogovor o podaljšanju ukrepov do 14. februarja  |  Sodišče potrdilo globo Agrokorju zaradi nepriglasitve koncentracije pri prevzemu Costelle  |  Amazon se bo širil in zaposloval  |  Varnost sušenih rumenih mokarjev kot novega živila  |  Priznanje SLZ za logista leta Viktorju Kastelicu (Cargo Partner)  |  Mesarija Valenko na Ptuju postavila mesomat  |  ŠGZ organizira danes spletno predavanje o prodajni viziji  |  Med epidemijo spremenjeni vzorci plačevanja potrošnikov  |  V Cityparku povečali število električnih polnilnic  |  Prihodki Sinagoge lani znašali 47 milijonov evrov  |  Walmart zapušča direktor spletne trgovine  |  OPZ vlado ponovno poziva k odprtju storitvenih dejavnosti  |  Prepovedali oglaševanje Twitterju in Pinterestu  |  Nagrada nemškega gospodarstva 2020 podjetju Lumar IG d.o.o.   |  Nova redna cargo linija Milsped grupe med Beogradom in Cshanghsajem   |  Micić:"Mercatorjeve Moje znamke z odličnimi rezultati!" (VIDEO)  |  Komunikacijski laboratorij je nova komunikacijska agencija Nestlé Adriatic  |   ||
   

Slovenija: Produkti leta 2014 bodo...?

05.12.2013
Za prepoznavni rdeči pečat Produkt leta, s katerim se bodo lahko ponašali v letu 2014, se poteguje 64 izdelkov široke potrošnje iz 20 izdelčnih kategorij, ki so na slovenskem trgu prisotni manj kot 18 mesecev in so prepoznani kot inovativni.
 
Sinoči se je v prestižnem executive apartmaju hotela Plaza v ljubljanskem BTC sestala žirija, ki je presodila, ali prijavljenih 64 izdelkov široke potrošnje v 20 kategorijah, ki se potegujejo za naziv Produkt leta 2014, ustreza merilu inovativnosti.
 
Marketinški koncept Produkt leta je pred 27 leti zasnoval francoski podjetnik Christian Le Bret, s ciljem izpostaviti in nagrajevati inovativnost izdelkov v panogi izdelkov široke potrošnje (FMCG).
 
Od takrat se je koncept razširil že v skoraj 40 držav po svetu, v vseh z namenom usmerjati potrošnike k najboljšim izdelkom na posameznem trgu in nagrajevati proizvajalce za kakovost in inovativnost.
 
Za naziv Produkt leta se lahko potegujejo vsi izdelki in storitve široke potrošnje, ki so se na slovenskem trgu pojavili pred manj kot 18 meseci, pri čemer je ključno merilo za sodelovanje inovativnost izdelka. Vse vpisane izdelke razporedi žirija v osnovane kategorije, zmagovalca pa določijo izključno potrošniki. Neodvisno nacionalno reprezentativno raziskavo izvaja svetovno znana raziskovalna hiša Nielsen na podlagi spletnega panela podjetja Marketagent.com, enega izmed vodilnih raziskovalnih inštitutov v Srednji Evropi.
 
V lanski raziskavi je sodelovalo 1.521 anketirancev, starih nad 15 let, v letošnji pa bo vzorec še enkrat večji.Nosilci zmagovalnih izdelkov dobijo pravico do uporabe pečata Produkt leta za tekoče leto. V letu 2013 so potrošniki izbrali 16 zmagovalnih izdelkov.
 
Člani žirije so včeraj potrdili njihovo inovativnost in jih tako pospremili do javnomnenjske raziskave, v kateri jih bodo presojali slovenski potrošniki.
 
Na fotografiji so člani žirije Produkta leta (od leve proti desni): Urša Radanovič, direktorica hotela Plaza, Robert Ilovar, soustanovitelj oblikovalskega studia IlovarStritar, Anton Majzelj, nekdanji direktor Mobitela, dr. Zdenka Ženko,izredna profesorica za inovacijski management na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, Primož Kapus, direktor podjetja Amicus, dr. Aleksandra Pisnik Korda, predstojnica katedre za marketing na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, Tomaž Drozg, direktor družbe Adria Media Ljubljana, Ana Lukner, ustanoviteljica dobrodelne organizacije Anina zvezdica, in Gregor Gorenc, direktor podjetja Produkt leta.

Nazaj
 


 
 
 
back to top