IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 16.08.2018 || Spar se odreka reji jajc iz baterijske reje  |  Višje carine na ameriški riž, žgane pijače in kozmetiko  |  Ministrstvo poudarja pomen uporabe certificiranih semen  |  Veliki Britaniji grozi pomanjkanje hrane  |  Prenovljeni Ramstore v skopski četrti Novo Lisiče  |  Nova medijska agencija Marsa, ki ne oglašuje več na You Tube, je GroupM  |  V soboto bo slovesno odprt prenovljeni Interspar Vič   |  Največ sladoleda lani proizvedla Nemčija  |  Dizel in 95-oktanski bencin sta se opolnoči podražila  |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Skupina Kofola v prvi polovici leta uspešno  |  Sadjarji naj bi letos pridelali približno 65.000 ton jabolk  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Položili temeljni kamen za poslovno-logistični center Komunale Trebnje  |  S trgatvijo bodo začeli že avgusta  |  Istrski zajtrk je možno naročiti tudi prek spleta  |  Prenovljena Kraš Bonbonnièra tudi v Dubrovniku (VIDEO)  |  Vinogradniki pričakujejo nadpovprečen letnik  |  Letos po pričakovanjih rekordna letina jabolk  |  ZANIMIVOST: Na lovu za rekordom travo kosilo 570 koscev  |   ||
   

Italija: Prodaja trgovinskih znamk presegla 10 milijard evrov

13.02.2018
Lani je obseg prodaje lastnih trgovinskih znamk v Italiji narasla za 4,6 odstotka in tvori že 18,8-odstotni tržni delež. Za primerjavo: vrednost prodaje vseh živil je narasla za 2,8 odstotka.
 
 
Podatke je zagotovila raziskovalna hiša Nielsen, sicer pa so trgovinske znamke rast zabeležile na čisto vseh prodajnih poteh ter v vseh produktnih kategorijah. Kljub naštetemu imajo lastne blagovne znamke v Italiji še zmeraj majhen tržni delež v primerjavi z zahodno-evropskimi državami, recimo Španijo in Veliko Britanijo (40 %).
 
Prodaja pakiranih lastnih blagovnih znamk se je v lanskem letu povečala za 266 milijonov evrov in prvič presegla 10 milijard evrov, obseg prometa se je povečal za 1,7 odstotka, vrednost prodaje pa se je dvignila za 2,7 odstotka.
 
Največjo rast prodaje lastnih blagovnih znamk so zabeležili trgovci na jugu Italije, kjer je penetracija trga nižja, kot v ostalih delih "škornja". V supermarketih se je število izdelkov trgovinske znamke povečalo za 10 odstotka, v diskonterjih za 9,5 odstotka, pri hipermarketih pa za 5,5 odstotka.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top