IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.09.2018 || Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Dm in Edeka krepita program kozmetike  |  Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk  |  NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih  |  ČZS išče lokacijo za interaktivni paviljon Čebelji svet  |  Amazon začel s poslovanjem v Turčiji   |  Beograd od leta 2020 dalje brez plastičnih vrečk?  |  Alibaba do konca leta prihaja v Srbijo  |  Skoraj vsaka druga transakcija je že brezstična  |  Predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler je Zdenka Milanović  |  Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |  NIJZ želi preprečiti uporabo e-cigaret med mladostniki  |  Amazon začel dostavljati za Monoprix  |  Lastniki Unileverja proti selitvi sedeža družbe  |  Lidl pospešeno gradi omrežje v Romuniji  |  ZANIMIVOST: Ste že poskusili burek burger?  |  Prodaja Nevene Leskovac (znova) novembra  |  Solinarji niso zadovoljni z letošnjo sezono  |  Skupščina Gorenja potrdila iztisnitev malih delničarjev  |   ||
   

Italija: Prodaja trgovinskih znamk presegla 10 milijard evrov

13.02.2018
Lani je obseg prodaje lastnih trgovinskih znamk v Italiji narasla za 4,6 odstotka in tvori že 18,8-odstotni tržni delež. Za primerjavo: vrednost prodaje vseh živil je narasla za 2,8 odstotka.
 
 
Podatke je zagotovila raziskovalna hiša Nielsen, sicer pa so trgovinske znamke rast zabeležile na čisto vseh prodajnih poteh ter v vseh produktnih kategorijah. Kljub naštetemu imajo lastne blagovne znamke v Italiji še zmeraj majhen tržni delež v primerjavi z zahodno-evropskimi državami, recimo Španijo in Veliko Britanijo (40 %).
 
Prodaja pakiranih lastnih blagovnih znamk se je v lanskem letu povečala za 266 milijonov evrov in prvič presegla 10 milijard evrov, obseg prometa se je povečal za 1,7 odstotka, vrednost prodaje pa se je dvignila za 2,7 odstotka.
 
Največjo rast prodaje lastnih blagovnih znamk so zabeležili trgovci na jugu Italije, kjer je penetracija trga nižja, kot v ostalih delih "škornja". V supermarketih se je število izdelkov trgovinske znamke povečalo za 10 odstotka, v diskonterjih za 9,5 odstotka, pri hipermarketih pa za 5,5 odstotka.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top