IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.02.2018 || Tesco z novo diskontno verigo proti Lidlu in Aldiju  |  Danes 5. Salon penečih vin Ljubljana   |  Manner s spletno akcijo "Ker roza osrečuje"  |  Izbran produkt leta:“Kupci izbrali najboljše izdelke po kategorijah“  |  Zmagovalci Agrobiznisa 2018: Planika, zadruga Tolmin, Sloga in Humko  |  Direktor Magnita prodal dvomilijarden delež in sestopa s položaja  |  Ormoška vinska klet Puklavec Family Wines se bo odrekla delu kooperantov  |  Srbski Metalac v vseh hrvaških hipermarketih  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Prekmurski Osem naposled postal lastnik znamke Kekec  |  Četrta franšizna trgovina Spar partner Goričanka že obratuje  |  Danes znani izbrani (najboljši) produkti leta (VIDEO)  |  Lidl bo letos investiral rekordnih 200 milijonov evrov  |  Manj govedi kot pred letom dni  |  Walmart (še zmeraj) vodi, Amazon pridobil največ  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrajena s certifikatom  |  Na spletu kroži lažna anketa Hoferja   |  Lidl Slovenija namenil sredstva nakupu opreme Nirvana URI – Soča  |   Skupini Bell Food dovolili prevzem podjetja Hugli  |  V Mirni Rovinj prvih 30 delavcev iz severozahodne Hrvaške  |   ||
   

Italija: Prodaja trgovinskih znamk presegla 10 milijard evrov

13.02.2018
Lani je obseg prodaje lastnih trgovinskih znamk v Italiji narasla za 4,6 odstotka in tvori že 18,8-odstotni tržni delež. Za primerjavo: vrednost prodaje vseh živil je narasla za 2,8 odstotka.
 
 
Podatke je zagotovila raziskovalna hiša Nielsen, sicer pa so trgovinske znamke rast zabeležile na čisto vseh prodajnih poteh ter v vseh produktnih kategorijah. Kljub naštetemu imajo lastne blagovne znamke v Italiji še zmeraj majhen tržni delež v primerjavi z zahodno-evropskimi državami, recimo Španijo in Veliko Britanijo (40 %).
 
Prodaja pakiranih lastnih blagovnih znamk se je v lanskem letu povečala za 266 milijonov evrov in prvič presegla 10 milijard evrov, obseg prometa se je povečal za 1,7 odstotka, vrednost prodaje pa se je dvignila za 2,7 odstotka.
 
Največjo rast prodaje lastnih blagovnih znamk so zabeležili trgovci na jugu Italije, kjer je penetracija trga nižja, kot v ostalih delih "škornja". V supermarketih se je število izdelkov trgovinske znamke povečalo za 10 odstotka, v diskonterjih za 9,5 odstotka, pri hipermarketih pa za 5,5 odstotka.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top