IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 27.04.2018 || Odprtje trgovine Mlinotest v Dolnji Košani  |  Zagrebška pivovarna ima dve novi direktorici  |   Mlekarna Celeia v večinski lasti kmetov  |  Danes otvoritev dm-a v Šempetru   |  Magnit odprl še 275 trgovin, skok prodaje za 8 %  |  Podravka z najboljšim prvim četrtletjem doslej  |  Čizmić: "Mercator uspešnejši kot pred enim letom"  |   Mercata je ekskluzivni dobavitelj blagovne znamke Nestea  |  Beiersdorf z novo finančno direktorico  |  MD vlaga milijardo evrov v nove objekte in distribucijski center  |  S Hoferjem zbranih 28 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |   Dvoštevilčna rast večine poslovnih segmentov Atlantic Grupe  |  Vlada razrešuje direktorja AVK Matvoza  |  Trgovine bodo med prazniki (večinoma) zaprte  |  Coca-Cola v prvem četrtletju z rastjo dobička  |   Gorenjka v ospredju Festivala čokolade v Radovljici (VIDEO)  |  Nadzorniki Mercatorja danes o lanskem poslovanju  |  ZANIMIVOST: Roboti tudi za solato...(VIDEO)  |  Amazon prodajo živil povečal za 50 odstotkov  |  Marko Abramović novi generalni direktor podjetja Sojaprotein  |   ||
   

Italija: Prodaja trgovinskih znamk presegla 10 milijard evrov

13.02.2018
Lani je obseg prodaje lastnih trgovinskih znamk v Italiji narasla za 4,6 odstotka in tvori že 18,8-odstotni tržni delež. Za primerjavo: vrednost prodaje vseh živil je narasla za 2,8 odstotka.
 
 
Podatke je zagotovila raziskovalna hiša Nielsen, sicer pa so trgovinske znamke rast zabeležile na čisto vseh prodajnih poteh ter v vseh produktnih kategorijah. Kljub naštetemu imajo lastne blagovne znamke v Italiji še zmeraj majhen tržni delež v primerjavi z zahodno-evropskimi državami, recimo Španijo in Veliko Britanijo (40 %).
 
Prodaja pakiranih lastnih blagovnih znamk se je v lanskem letu povečala za 266 milijonov evrov in prvič presegla 10 milijard evrov, obseg prometa se je povečal za 1,7 odstotka, vrednost prodaje pa se je dvignila za 2,7 odstotka.
 
Največjo rast prodaje lastnih blagovnih znamk so zabeležili trgovci na jugu Italije, kjer je penetracija trga nižja, kot v ostalih delih "škornja". V supermarketih se je število izdelkov trgovinske znamke povečalo za 10 odstotka, v diskonterjih za 9,5 odstotka, pri hipermarketih pa za 5,5 odstotka.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top