IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 22.05.2019 || GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |  Tuš ob svetovnem dnevu čebel izpraznil nekatere police  |  Skupina LVMH odkupila vinsko klet Chateau du Galoupet  |  Coop iz sadja in zelenjave odstranjuje pesticide  |  Violeta vzpostavila sodelovanje z vodilnim distributerjem v Srbiji  |  Vajda odpira posodobljen obrat v Čakovcu  |  Spar International lani zabeležil 36 milijard evrov prihodkov  |  Rast PL-a zasenčila uveljavljene blagovne znamke  |  Dia vendarle dosegla dogovor z bankami  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |  Mondelēz želi do leta 2025 proizvajati le še trajnostno čokolado  |  EKSKLUZIVNO: Revija InStore na sejmu PLMA v Amsterdamu  |  ZANIMIVOST: Iz tovornjaka izginilo 1700 kg kave (za 20.000 evrov!)  |  Agrokomerc po več kot 20 letih zagnal živinorejo  |  Pivovarna Skopje trgu predstavila dve jabolčni vini  |   ||
   

Belgija: Prodaja prek spleta narasla nad 10 milijard evrov

15.03.2019
Za belgijski sektor spletne prodaje je bilo lansko leto znova rekordno, saj so prihodki spletnih trgovcev narasli na 10.67 milijard evrov. 
 
 
Od leta 2017, ko se je promet prvič povzpel nad magičnih 10 milijard evrov, je številka lani narasla še za dodatnih 500 tisoč evrov. Najbolj močno se je okrepila prodaja igrač prek spleta.
 
Povprečen belgijski kupec je opravil (skoraj) en nakup prek spleta na mesec (11.6 na leto), pri tem pa zapravil 1273 evrov. Sodeč po podatkih organizacije BeCommerce, je že sedaj približno 18 odstotkov vseh nakupov opravljenih na medmrežju.
 
Daleč pred vsemi ostalimi kategorijami je nakup potovanj (vključno z nočitvami), ki ga opravi približno 85 odstotkov vseh kupcev prek spleta, sledi nakup vstopnic in vozovnic (77 %), kot že rečeno pa je najhitrejšo rast pokazala kategorija otroških igrač (+38%).
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top