IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.03.2019 || INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |  Mlekarna Celeia lani odkupila skoraj 100 milijonov litrov mleka  |  Ljubljanske mlekarne z razpisom štipendije   |  ZANIMIVOST: 12 milijonov lončkov barcaffé & GO na leto  |  Pred brexitom trgovci polnijo zaloge in svarijo...  |  TZS:"Razbremenitev na področju gospodarstva je nujna"  |  Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  V trgovine (in na črpalke) brez gotovine?  |  Čebelarjem 323.800 evrov nepovratnih sredstev  |  Največja država na svetu z velikimi koraki v kmetijstvu  |  Resolucija o prihodnjem razvoju kmetijstva v javni obravnavi  |  Končan drugi Hotel Summit Srbija revije InHotel  |  Svetovni dan voda v znamenju vode za vse   |  Aldi z novim mestnim formatom - 'ALDI Local'  |   ||
   

Belgija: Prodaja prek spleta narasla nad 10 milijard evrov

15.03.2019
Za belgijski sektor spletne prodaje je bilo lansko leto znova rekordno, saj so prihodki spletnih trgovcev narasli na 10.67 milijard evrov. 
 
 
Od leta 2017, ko se je promet prvič povzpel nad magičnih 10 milijard evrov, je številka lani narasla še za dodatnih 500 tisoč evrov. Najbolj močno se je okrepila prodaja igrač prek spleta.
 
Povprečen belgijski kupec je opravil (skoraj) en nakup prek spleta na mesec (11.6 na leto), pri tem pa zapravil 1273 evrov. Sodeč po podatkih organizacije BeCommerce, je že sedaj približno 18 odstotkov vseh nakupov opravljenih na medmrežju.
 
Daleč pred vsemi ostalimi kategorijami je nakup potovanj (vključno z nočitvami), ki ga opravi približno 85 odstotkov vseh kupcev prek spleta, sledi nakup vstopnic in vozovnic (77 %), kot že rečeno pa je najhitrejšo rast pokazala kategorija otroških igrač (+38%).
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top