IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Italija: Prodaja piva narasla za 4 odstotke

09.08.2018
Prodaja piva se je pri naših zahodnih sosedih v prvi polovici letošnjega leta (če jo primerjamo z enakim obdobjem lani), povečala za 4 odstotke, poroča italijanska pivovarska zveza AssoBirra.
 
Omenjena zveza združuje več kot 70 odstotkov italijanskih pivovarn, v njo pa je vključenih 40 velikih, srednjih in manjših pivovarn ter tudi dva proizvajalca pivskega slada.
 
AssoBirra priznava, da dobršen del zaslug za dvig prodaje nosi junijsko svetovno prvenstvo v nogometu, pa čeprav Italija na Mundialu v Rusiji sploh ni nastopala.
 
Pri študiji zveza navaja, da je vštela podatke 90 % piva, ki je proizvedeno v Italiji in 71 % tistega piva, ki je bilo uvoženo iz držav, ki so prav tako v EU.
 
V Italiji, tako kot na ostalih območjih Evrope, beležijo skokovit porast mikro pivovarn, ki naj bi jih bilo po podatkih zveze sedaj že več kot 3000, pa čeprav je pivo od alkoholnih pijač v Italiji edino sredstvo, od katerega država pridobiva trošarine.
 
"Italija je deseti največji proizvajalec piva v Evropi, z več kot 7000 blagovnimi znamkami pa je država trenutno v fazi vse večjega razvoja kategorije," je med drugim povedal predsednik zveze Michele Cason.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top