IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Italija: Prodaja piva narasla za 4 odstotke

09.08.2018
Prodaja piva se je pri naših zahodnih sosedih v prvi polovici letošnjega leta (če jo primerjamo z enakim obdobjem lani), povečala za 4 odstotke, poroča italijanska pivovarska zveza AssoBirra.
 
Omenjena zveza združuje več kot 70 odstotkov italijanskih pivovarn, v njo pa je vključenih 40 velikih, srednjih in manjših pivovarn ter tudi dva proizvajalca pivskega slada.
 
AssoBirra priznava, da dobršen del zaslug za dvig prodaje nosi junijsko svetovno prvenstvo v nogometu, pa čeprav Italija na Mundialu v Rusiji sploh ni nastopala.
 
Pri študiji zveza navaja, da je vštela podatke 90 % piva, ki je proizvedeno v Italiji in 71 % tistega piva, ki je bilo uvoženo iz držav, ki so prav tako v EU.
 
V Italiji, tako kot na ostalih območjih Evrope, beležijo skokovit porast mikro pivovarn, ki naj bi jih bilo po podatkih zveze sedaj že več kot 3000, pa čeprav je pivo od alkoholnih pijač v Italiji edino sredstvo, od katerega država pridobiva trošarine.
 
"Italija je deseti največji proizvajalec piva v Evropi, z več kot 7000 blagovnimi znamkami pa je država trenutno v fazi vse večjega razvoja kategorije," je med drugim povedal predsednik zveze Michele Cason.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top