IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 06.12.2022 || Zaradi sankcij Zahoda v legalizacijo kriptovalut  |  Ameriške tovarne oktobra z rastjo naročil  |  V devetih mesecih zbrali 7,2 milijona ton odpadkov  |  Otroški kirurgiji UKC Maribor so v Sparu priskrbeli nove pižame   |  Polovica prebivalcev bo za praznične nakupe namenila manj kot 100 evrov  |  Mlinotest z mojstri peke širi dobrodelnost  |  Glovo je zagnal program Glovo Local za pomoč malim podjetjem v času gospodarske krize  |  Na tržnicah je prepovedano prodajati cigarete  |  Obeta se novo podaljšanje dovoljenja za prodajo glifosata   |  Raziskava:"E-commerce Report 2022"  |  Sejem 14. Informativa bo 20.in 21.januarja 2023  |  Inflacija prvič po več kot enem letu nižja  |  Rusija požela skoraj 6 milijonov ton ukrajinske pšenice  |  Eurospin:" Radi delamo, radi živimo" (VIDEO)  |  Zbornica industrije sejmov in srečanj z iskanjem rešitev  |  Citypark obiskal znameniti Coca-Cola tovornjak  |  Doppelleu Boxer AG izdeluje nadomestek za meso iz stranskih proizvodov piva  |  Pod Unescovo zaščito odslej tudi bageta  |  Dnevnik:"Diskontni trgovci dobivajo tekmo"  |  Spletne strani ali aplikacije javnih ustanov uporablja skoraj tri četrtine prebivalcev  |   ||
   

Brazilija: Prodaja lastnih blagovnih znamk z rastjo v višini dobrih 70%

15.11.2021
Po poročanju ESM (European Supermarket Magazina) se je prodaja lastnih blagovnih znamk v državi nogometa in sambe povečala od 13% do 72% v različnih kategorijah v času od januarja do septembra letos.. 

To je pokazala študija brazilske svetovalne hiše GS Ciência do Consumo.

Prodaja proizvodov iz kategorije lastne blagovne znamke vseh trgovcev se je  v primerjavi z enakim časovnim obdobjem leta 2020 povečala kar za 72,5% za industrializirani kruh, 68% za riž, 64% za kavo, 39% za juhe in "čorbe", 24% za zamrznjeno zelenjavo, 14% za segment sladkega keksa in 13% za testenine…
 
Fernando Giboti, predsednik upravnega odbora svetovalne hiše, ki je naredila raziskavo, je o tem povedal za časopis O Estado de Sao Paulo”, da "so lastne blagovne znamke začele močno napredovati pred tremi leti in da so sedaj vedno bolj prisotne ne le v velikih trgovskih verigah ampak tudi majhnih, takih, ki imajo vsega 10 do 15 prodajaln".
 


 

Nazaj
 
 
 
 
back to top