IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 09.04.2020 || OZS s predlogom za vnovični zagon nekaterih dejavnosti  |  V Hisense Gorenje odštevajo ure do (novega) začetka  |  Jezerškova z nasveti za peko potice jutri na FB  |  Spar, Eurospin in Lidl spremenili delovni čas  |  WTO zaradi pandemije pričakuje skoraj tretjinski upad svetovne trgovine  |  Union z novo strategijo in vizualno podobo ter osveženo ponudbo  |  PU z novo vizualno podobo ter osveženo ponudbo   |  X5 Retail manjšo gnečo izkoristil za lansiranje samopostrežnih blagajn  |  Heinekenu prodaja v prvem četrtletju nazadovala za 2 odstotka  |  Skupina Rewe podpisala milijardno kreditno linijo  |  V kategoriji svinjskega mesa le 38-odstotno samooskrbni  |  Delavcem v trgovini za marec višje plače  |  Elog predstavil inovativno embalažo za večkratne spletne nakupe   |  Radovljiška občina danes osvešča obiskovalce trgovin  |  Paloma z donacijo mariborskemu kliničnemu centru in nacionalnemu laboratoriju  |  Rešitve za dostavo na dom podjetja Heavy Duty  |  Tudi na tržnicah veljajo strogi preventivni ukrepi  |  Danes (brezplačna) spletna konferenca TZS & CPOEF:Trgovci - med pregrevanjem in zamrznitvijo  |  Tuš zelo hitro razširil spletno nakupovanje hitrinakup.com  |  Lidl razkril distributerje svojih lastnih blagovnih znamk  |   ||
   

Italija: Prodaja lastnih blagovnih znamk narasla na 10,8 milijarde evrov

28.01.2020
Italija je država, kjer se prodaja trgovinskih blagovnih znamk povečuje z izjemno hitrostjo. Lani je ta kategorija dosegla 4,1-odstoten dvig prometa.
 
 
 
 
Skupno je to v letu 2019 zadostovalo za 10,8 milijarde evrov prihodkov (predlani je ta vsota znašala 10,3 milijarde). V celotni sliki prodaje izdelkov FMCG na Apeninskem polotoku so lastne blagovne znamke trgovcev dosegle že 19,9-odstotni delež.
 
S študijo je postregla zveza italijanskih distributerjev (ADM), pri pregledu pa je pomagala tudi raziskovalna hiša European House - Ambrosetti. Slednja zelo ambiciozno napoveduje, da bo imela PL kategorija na "škornju" v par letih četrtinski tržni delež v celotni prodaji FMCG artiklov.
 
Omenjena raziskovalna hiša navaja, da so Italijani zaradi kupovanja izdelkov lastnih blagovnih znamk lani skupno prihranili kar 2,8 milijarde evrov, kar nanese 110 evrov na posamezno gospodinjstvo.

Nazaj
 


 
 
 
back to top