IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Sodišče Musku in Twitterju omogočilo dogovor o prevzemu  |  Kmetijski pridelki pri pridelovalcih lani za 9,3 odstotka dražji  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Esselunga se je pridružila Epic Partners  |  Tesla začel proizvodnjo tovornjakov (najprej za Pepsi)  |  Nova Franca trgovina v Podgorici  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |   ||
   

Italija: Prodaja izdelkov PL nenehno raste

28.11.2018
Zaradi šibkejšega trgovinskega okolja je prodaja lastnih blagovnih znamk v konstantnem porastu na račun najbolj renomiranih znamk (A brands).
 
 
 
Razširitev ponudbe in večja segmentacija izdelkov sta glavna razloga za to, da italijanski trg lastnih blagovnih znamk žanje uspehe. To kategorijo večina trgovcev zelo dobro prilagaja potrebam potrošnika, kaže raziskava IRI.
 
Najbolje gre podkategorijam funkcionalnih (+13,6 %), premijskih (+11,9 %) in ekološko pridelanih (+7,5 %) trgovskih znamk, ki zagotavljajo kakovost po dostopnih cenah.
 
V prvih devetih mesecih leta 2018 je delež prodaje lastnih blagovnih znamk v Italiji narasel za 2 odstotka, v primerjavi z enakim letom lani pa za 0,5 odstotne točke, na 19,2 % celotne prodaje v živilskih trgovinah na "škornju".
 
Skupen promet s trgovskimi znamkami je na letni ravni narasel za 150 milijonov evrov na 7.7 milijarde evrov, medtem ko so se cenovna znižanja v septembru nekoliko umirila.
 


Nazaj
 
 
 
 
back to top