IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 27.04.2018 || Odprtje trgovine Mlinotest v Dolnji Košani  |  Zagrebška pivovarna ima dve novi direktorici  |   Mlekarna Celeia v večinski lasti kmetov  |  Danes otvoritev dm-a v Šempetru   |  Magnit odprl še 275 trgovin, skok prodaje za 8 %  |  Podravka z najboljšim prvim četrtletjem doslej  |  Čizmić: "Mercator uspešnejši kot pred enim letom"  |   Mercata je ekskluzivni dobavitelj blagovne znamke Nestea  |  Beiersdorf z novo finančno direktorico  |  MD vlaga milijardo evrov v nove objekte in distribucijski center  |  S Hoferjem zbranih 28 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |   Dvoštevilčna rast večine poslovnih segmentov Atlantic Grupe  |  Vlada razrešuje direktorja AVK Matvoza  |  Trgovine bodo med prazniki (večinoma) zaprte  |  Coca-Cola v prvem četrtletju z rastjo dobička  |   Gorenjka v ospredju Festivala čokolade v Radovljici (VIDEO)  |  Nadzorniki Mercatorja danes o lanskem poslovanju  |  ZANIMIVOST: Roboti tudi za solato...(VIDEO)  |  Amazon prodajo živil povečal za 50 odstotkov  |  Marko Abramović novi generalni direktor podjetja Sojaprotein  |   ||
   

Portugalska: Prodaja čokolade bo prvič presegla 200 milijonov evrov

06.12.2017
Prodaja čokolade in izdelkov na osnovi kakava in sladkorja bo v letu 2017 na Portugalskem prvič presegla vrednost 200 milijonov evrov, kar pomeni med 3- do 5-odstotno rastjo v primerjavi z lanskimi številkami. 
 
Rezultate je objavilo portugalsko združenje proizvajalcev čokolade in sladkarij (Associação dos Industriais de Chocolates e Confeitaria), tiskovna agencija Lusa pa poroča, da je pred petimi leti količina zaužite čokolade (na prebivalca) v državi narasla na 1,5 kilograma, a da naj bi ta vrednost še letos presegla 2 kilograma. 
 
Kljub zavidljivim rezultatom je Portugalska po porabi še zmeraj na dnu evropske lestvice, saj ima denimo Španija porabo pri 4 kilogramih na leto, povprečen Grk pa v enem letu "uniči" 3,8 kilograma čokolade.
 
Združenje proizvajalcev je ob predstavitvi rezultatov potožilo, da prodajo močno moti visok, kar 23-odstoten DDV, zato je njihov predlog uvedba davka, ki bi bil enak španskemu in znaša 10 odstotkov.
 
Tako naj bi se prodaja čokolade povečala ne zgolj med božičnimi in velikonočnimi prazniki, temveč tudi v ostalih delih leta. Največji portugalski proizvajalec čokolade, Imperial, letos pričakuje promet v višini 34 milijonov evrov, kar je v primerjavi z lanskim letom za petino več.
 
Predsednica družbe Manuela Tavares de Sousa trdi, da 30 odstotkov prihodkov od prodaje tvori prodaja na tujih trgih.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top