IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.09.2018 || Prenovljeni Center Vič potrošniško izkušnjo dviguje na novo raven  |  Malce nižje cene goriv   |  Rekordnih 170 vrst piva na jesenskem Pivo & Burger Festu  |  Plasta lastništvo v Tovarni olja Gea povečala na 92 odstotkov  |  Akcija:"Imam svojo vrečko!"  |  Še 1 dan za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Tesco odprl prvi trgovini Jack's  |  Izdelki za daljši občutek sitosti debitirali v trgovinah Morrisons  |  Jelena Jazić nova direktorica agencije McCann Beograd  |  Delhaize začel z novim formatom trgovine s ponudbo sveže hrane   |  6.5% povečanje prodaje organske hrane in pijače  |  Lidl postavil zbiralne košare za živali v stiski  |  Lepši časi za proizvajalce rezancev  |  Gorenje predstavilo nove pralne in sušilne stroje WaveActive  |  Direktor Beiersdorfa bo v kratkem postal Belgijec De Loecker  |  Eurospin po Italiji in Sloveniji kmalu tudi na Hrvaškem   |  Brantuša:"Spar prihaja v Srbijo!"  |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |   ||
   

Portugalska: Prodaja čokolade bo prvič presegla 200 milijonov evrov

06.12.2017
Prodaja čokolade in izdelkov na osnovi kakava in sladkorja bo v letu 2017 na Portugalskem prvič presegla vrednost 200 milijonov evrov, kar pomeni med 3- do 5-odstotno rastjo v primerjavi z lanskimi številkami. 
 
Rezultate je objavilo portugalsko združenje proizvajalcev čokolade in sladkarij (Associação dos Industriais de Chocolates e Confeitaria), tiskovna agencija Lusa pa poroča, da je pred petimi leti količina zaužite čokolade (na prebivalca) v državi narasla na 1,5 kilograma, a da naj bi ta vrednost še letos presegla 2 kilograma. 
 
Kljub zavidljivim rezultatom je Portugalska po porabi še zmeraj na dnu evropske lestvice, saj ima denimo Španija porabo pri 4 kilogramih na leto, povprečen Grk pa v enem letu "uniči" 3,8 kilograma čokolade.
 
Združenje proizvajalcev je ob predstavitvi rezultatov potožilo, da prodajo močno moti visok, kar 23-odstoten DDV, zato je njihov predlog uvedba davka, ki bi bil enak španskemu in znaša 10 odstotkov.
 
Tako naj bi se prodaja čokolade povečala ne zgolj med božičnimi in velikonočnimi prazniki, temveč tudi v ostalih delih leta. Največji portugalski proizvajalec čokolade, Imperial, letos pričakuje promet v višini 34 milijonov evrov, kar je v primerjavi z lanskim letom za petino več.
 
Predsednica družbe Manuela Tavares de Sousa trdi, da 30 odstotkov prihodkov od prodaje tvori prodaja na tujih trgih.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top