IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.05.2018 || Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Müller ima novega izvršnega direktorja  |  Danes je (prvič) svetovni dan čebel   |  Čebelarji z vsega sveta danes na srečanju v Žirovnici  |  Trgovec Dansk Supermarked ime spreminja v Salling Group  |  Po zaključenem 4. FMCG Summit-u v Skopju   |   Dobrote slovenskih kmetij od danes na Ptuju  |   Vinakoper dobitnik "šampiona" na 46.Prazniku refoška  |  Direktor Lidla v ZDA letos zapušča položaj  |  Odprtje prenovljene trgovine Mlinotest v Trnovem  |  Kroger podpisal partnerstvo z Ocadom  |  Danes 4. FMCG Summit Skopje  |  Spletna stran konference FMCG SUMMIT revije InStore  |  Samo še danes za (20%) cenejše prijave na 1. FMCG InStore Slovenija!  |   ||
   

Svet: Prodaja avokada se utegne letos podvojiti

18.01.2018
Svetovna prodaja avokada naj bi se po oceni najmočnejšega distributerja sadja in zelenjave kar podvojila, predvsem na račun dejstva, da so ta sadež "spoznali" na Kitajskem, kar seveda pomeni eksponentno povečano povpraševanje.
 
 
 
"Kot vse kaže, se povpraševanje krepi iz dneva v dan. Prav lahko se zgodi, da se prodaja letos poveča za več kot 50 odstotkov," je za CNBC povedal predsednik kalifornijske družbe Mission Produce, Steve Barnard
 
Svet nori za avokadom, prodaja tega sadeža se viša tako v ZDA, kot Evropi, sedaj je na vrsti še Azija. Dobroto zelene barve si najraje privoščijo predvsem mladi in tisti, ki skrbijo za zdravo prehrano.
 
Povprečen Američan po podatkih državnega urada za kmetijstvo zaužije 3,18 kilograma avokada letno, kar je več kot podvojena vrednost porabe leta 2007.

Nazaj
 


 
 
 
back to top