IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 02.03.2021 || Mondelēz pod preiskavo EU z grožnjo milijardne globe  |  V Prilepski pivovarni kljub pandemiji zadovoljni  |  Hennessy uradno mednarodno žganje lige NBA  |  Najavili gradnjo novega obrata za predelavo Mesne industrije Ravlić  |  Lidl na Slovenčevi ulici ta četrtek odpira osmi objekt v prestolnici  |  InStore BiH organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  Včeraj odprli terase gostinskih lokalov  |  Za veliko noč odprtje teras lokalov  |  V požaru na farmi poginilo 3000 prašičev  |  ZANIMIVOST: Maslo z višjo točko tališča  |  V Zagorju posode za odpadno jedilno olje  |  Italijani obtožujejo Slovenijo ogrožanja njihove svetinje - balzamičnega kisa  |  Lidl v prvem trajnostnem poročilu s prizadevanjem za boljši svet  |  Kuehne + Nagel se krepi v Aziji  |  Amazon bodo s programom Build It razvijali potrošniki  |  O zaostrovanju protikoronskih ukrepov razmišljajo tudi v Trstu  |  Skupina Kraš lani ustvarila 3,32 milijona evrov čistega dobička  |  Nemška diskontna velikana se širita ob mediteranski obali  |  Jack Ma nič več najbogatejši Kitajec  |  Lani so zaklali približno 14.000 prašičev manj kot v 2019  |   ||
   

ZDA: Procter & Gamble v trimesečju z rastjo prihodkov in dobička

21.01.2021
Ameriški koncern Procter & Gamble (P&G) je v trimesečju do konca decembra prihodke od prodaje okrepil za osem odstotkov na 19,7 milijarde dolarjev in s tem presegel pričakovanja analitikov. Čisti dobiček so v drugem četrtletju poslovnega leta na letni ravni povečali za štiri odstotke na 3,85 milijarde dolarjev.
 
 
Koncern zaradi pandemije covida-19 beleži rast prodaje izdelkov za čiščenje in osebno nego, poročajo tuje tiskovne agencije. Potrošniki se več časa zadržujejo doma, zato tudi kupujejo več izdelkov za čiščenje, predvsem v ZDA, ki so največji trg koncerna.
 
"Osredotočeni ostajamo na našo strategijo, ki nam je omogočila dobro poslovanje v času krize," je ob objavi poslovnih rezultatov poudaril izvršni direktor David Taylor. Na podlagi dobrih rezultatov in pričakovane rasti potrošnje so za drugo polovico poslovnega leta, ki se konča junija, so izboljšali tudi napoved za poslovno leto 2021.
 
Prihodki naj bi narasli za med pet do šest odstotkov, dobiček pa za med osem in deset odstotkov. Koncern bo po napovedih v tekočem poslovnem letu izplačal za osem milijard dividend lastnikom, odkupil pa bo tudi za med sedem in devet milijard dolarjev lastnih delnic.

Nazaj
 


 
 
 
back to top