IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 15.08.2022 || Velika stavka delavcev na plantažah čaja   |  Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |   ||
   

EU: Problem dostave pošiljk pri čezmejnem nakupovanju

05.12.2012
Evropska Komisija je ta teden sprejela zeleno knjigo za posvetovanje o dostavi pošiljk s posebnim poudarkom na čezmejnih vprašanjih in potrebah elektronskega poslovanja.
 
 
Le 9 % evropskih potrošnikov na spletu kupuje blago iz drugih držav. Tako e-potrošniki, kot e-ponudniki pa opozarjajo na pomanjkljivosti obstoječih sistemov za dostavo na spletu naročenega blaga. Med elektronskimi trgovci na drobno jih je 57 % mnenja, da čezmejne pošiljke predstavljajo oviro za trgovanje, medtem ko 47 % potrošnikov izraža zaskrbljenost glede dostave pri čezmejnih nakupih. Učinkovit sistem za dostavo (in vračilo) je bistvenega pomena za spodbujanje nadaljnjega večanja obsega elektronskega poslovanja ter posledično izbire in zaupanja potrošnikov.
 
Zainteresirane strani so povabljene, da svoje prispevke k posvetovanju predložijo do 15. februarja 2013.
Posvetovanje poteka na spletni strani Evropske Komisije. Zveza potrošnikov Slovenije poziva na www.zps.si


"Prožen in učinkovit vseevropski sistem za dostavo, ki se osredotoča na pričakovanja potrošnikov in posebne potrebe elektronskega poslovanja, bo neposredno prispeval k ogromnemu potencialu elektronskega poslovanja za pospeševanje rasti in ustvarjanje novih delovnih mest," je dejal Michel Barnier, evropski komisar za notranji trg in storitve.

Ključni elementi zelene knjige:
Opredeljena so bila tri prednostna področja za obravnavo težav in izzivov, s katerimi se srečujejo potrošniki in elektronski trgovci na drobno v EU:
  • izboljšanje udobja storitev dostave za potrošnike ter mala in srednja podjetja (MSP) v vsej EU, 
  • zagotovitev stroškovno učinkovitejših dostavnih rešitev ter boljših cen za potrošnike in MSP, 
  • spodbujanje boljše interoperabilnosti storitev dostave med upravljavci (boljša partnerstva in sodelovanje) ter med upravljavci in elektronskimi trgovci na drobno, zlasti MSP.
Z zeleno knjigo namerava Komisija zbrati informacije o trenutnem stanju na trgu za dostavo na spletu kupljenih izdelkov in opredeliti morebitne ovire za vzpostavitev integriranega trga za dostavo pošiljk v celotni EU. Na podlagi zbranih informacij bo Komisija opredelila rešitve za pomoč pri oblikovanju celovitega postopka za dostavo pošiljk v celotni EU.

Nazaj
 
 
 
 
back to top