IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.05.2018 || Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Müller ima novega izvršnega direktorja  |  Danes je (prvič) svetovni dan čebel   |  Čebelarji z vsega sveta danes na srečanju v Žirovnici  |  Trgovec Dansk Supermarked ime spreminja v Salling Group  |  Po zaključenem 4. FMCG Summit-u v Skopju   |   Dobrote slovenskih kmetij od danes na Ptuju  |   Vinakoper dobitnik "šampiona" na 46.Prazniku refoška  |  Direktor Lidla v ZDA letos zapušča položaj  |  Odprtje prenovljene trgovine Mlinotest v Trnovem  |  Kroger podpisal partnerstvo z Ocadom  |  Danes 4. FMCG Summit Skopje  |  Spletna stran konference FMCG SUMMIT revije InStore  |  Samo še danes za (20%) cenejše prijave na 1. FMCG InStore Slovenija!  |   ||
   

Slovenija: Priznanje Mercatorju in akciji "Ste? Ste, kar jeste" (VIDEO)

11.01.2018
Revija Marketing Magazin je na svojem Facebook profilu iskala zmagovalca oglaševalskih akcij v minulem letu, laskav naziv najboljšega projekta pa gre "najboljšemu sosedu".
 
 
Glas ljudstva je šel akciji "Ste? Ste, kar jeste." (579 všečkov), ki jo je za Mercator pripravila agencija ArnoldVuga+. V konkurenci je bila tudi oglaševalska akcija "Doma v Sloveniji", ki so jo za trgovca Tuš ustvarili v agenciji BPCS.
 
V uredništvu Marketing magazina so med 130 oglaševalskimi akcijami (lani 123), objavljenimi v rubriki Izbor MMeseca na spletni strani, v ožji izbor izbrali enajst akcij ter jih v presojo prepustili obiskovalcem MM-a na Facebooku.
 
Uredništvo vodilne slovenske strokovne revije za marketing, oglaševanje in komunikacije Marketing magazin je končno odločitev tako zaupalo sledilcem revije MM-a na Facebooku in največje število glasov občinstva je prejela Mercatorjeva akcija Ste, kar jeste, in tako postala naj-kampanja leta 2017.

O uspehu kampanje pričajo tudi poslovni rezultati: Mercator je prav s to kampanjo kar za 14 % poveča svoj delež v ključni ciljni skupini starih med 18 in 35 leti. V snovanju te akcije  je Mercator sodeloval z agencijo ArnoldVuga, ki je s tem konceptom zmagala na natečaju spomladi 2017. K uspehu kampanje so poleg naročnikovih in agencijskih strokovnjakov veliko prispevali režiser TV-spota Sašo Podgoršek, fotograf Primož Bregar in skladba No Roots nemške pevke Alice Merton.


 


Nazaj
 


 
 
 
back to top