IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 16.01.2018 || Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |  Mlekarna Krepko odprla mini mlekarno za otroke  |  Lenta lani odprla 89 novih trgovin  |  Tudi francoska štruca na seznam Unesca?  |  Prepoved provizij za plačila s karticami "v zamudi"  |  Med ponudniki za gradnjo v Emoniki oz. Kolizeju (spet) tudi Spar?  |  Vinska kraljica za leto 2018 je Katarina Pungračič iz Zavrča  |  Lactalis odpoklical 12 milijonov škatel mleka v prahu  |   Kolid S Team ekskluzivni distributer Belja  |  V Agrokorju demantirali prodajo Konzumovih trgovin v BiH  |   DIA v Madridu preizkuša koncept trgovin v sklopu bencinskih črpalk  |  Dietna Coca Cola s štirimi novimi okusi in oblikami pločevink  |  Rožič: "Ob nedeljah bodo plače vsaj 9 evrov bruto na uro oz. lahko višje!"  |  ZANIMIVOST: Prepovedali kuhanje živih jastogov  |  Cene proizvajalcev decembra navzdol   |  Skupina Gorenje lani z višjimi prihodki, nižjim čistim dobičkom  |  Ilirija odprla ekološko točilnico šamponov  |  Na TZS danes nov dogovor sindikatov z delodajalci o (ne)delu ob nedeljah  |   Turki in Bolgari se zanimajo za podjetje FOPA  |  Beckham predstavil znamko za nego las, brade in kože  |   ||
   

Slovenija: Priznanje Mercatorju in akciji "Ste? Ste, kar jeste" (VIDEO)

11.01.2018
Revija Marketing Magazin je na svojem Facebook profilu iskala zmagovalca oglaševalskih akcij v minulem letu, laskav naziv najboljšega projekta pa gre "najboljšemu sosedu".
 
 
Glas ljudstva je šel akciji "Ste? Ste, kar jeste." (579 všečkov), ki jo je za Mercator pripravila agencija ArnoldVuga+. V konkurenci je bila tudi oglaševalska akcija "Doma v Sloveniji", ki so jo za trgovca Tuš ustvarili v agenciji BPCS.
 
V uredništvu Marketing magazina so med 130 oglaševalskimi akcijami (lani 123), objavljenimi v rubriki Izbor MMeseca na spletni strani, v ožji izbor izbrali enajst akcij ter jih v presojo prepustili obiskovalcem MM-a na Facebooku.
 
Uredništvo vodilne slovenske strokovne revije za marketing, oglaševanje in komunikacije Marketing magazin je končno odločitev tako zaupalo sledilcem revije MM-a na Facebooku in največje število glasov občinstva je prejela Mercatorjeva akcija Ste, kar jeste, in tako postala naj-kampanja leta 2017.

O uspehu kampanje pričajo tudi poslovni rezultati: Mercator je prav s to kampanjo kar za 14 % poveča svoj delež v ključni ciljni skupini starih med 18 in 35 leti. V snovanju te akcije  je Mercator sodeloval z agencijo ArnoldVuga, ki je s tem konceptom zmagala na natečaju spomladi 2017. K uspehu kampanje so poleg naročnikovih in agencijskih strokovnjakov veliko prispevali režiser TV-spota Sašo Podgoršek, fotograf Primož Bregar in skladba No Roots nemške pevke Alice Merton.


 


Nazaj
 


 
 
 
back to top