IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.09.2018 || Še dva dneva za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |  V ZDA promocija slovenske kulinarike  |  Barcaffè v Rovinju predstavil prvo turško kavo v kapsuli  |   Lovorika Naj Fala kruh 2018 štirim tekmovalcem  |  Edeka ima laserske etikete  |  Imlek za 96 farm zagotovil 1,1 milijona evrov  |  ZDA uvajajo 10-odstotne carine na uvoz kitajskega blaga  |  V ljubljanskih Mostah BTC obnavlja staro letališče z novimi vsebinami  |  Izdelki za daljšo sitost debitirali v trgovinah Morrisons  |  V Šavniku kmalu nova trgovina Voli  |  Potrošniki septembra bolj pesimistični   |  Fama Vipava tudi letos z visoko rastjo  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |   ||
   

Slovenija: Priznanje Mercatorju in akciji "Ste? Ste, kar jeste" (VIDEO)

11.01.2018
Revija Marketing Magazin je na svojem Facebook profilu iskala zmagovalca oglaševalskih akcij v minulem letu, laskav naziv najboljšega projekta pa gre "najboljšemu sosedu".
 
 
Glas ljudstva je šel akciji "Ste? Ste, kar jeste." (579 všečkov), ki jo je za Mercator pripravila agencija ArnoldVuga+. V konkurenci je bila tudi oglaševalska akcija "Doma v Sloveniji", ki so jo za trgovca Tuš ustvarili v agenciji BPCS.
 
V uredništvu Marketing magazina so med 130 oglaševalskimi akcijami (lani 123), objavljenimi v rubriki Izbor MMeseca na spletni strani, v ožji izbor izbrali enajst akcij ter jih v presojo prepustili obiskovalcem MM-a na Facebooku.
 
Uredništvo vodilne slovenske strokovne revije za marketing, oglaševanje in komunikacije Marketing magazin je končno odločitev tako zaupalo sledilcem revije MM-a na Facebooku in največje število glasov občinstva je prejela Mercatorjeva akcija Ste, kar jeste, in tako postala naj-kampanja leta 2017.

O uspehu kampanje pričajo tudi poslovni rezultati: Mercator je prav s to kampanjo kar za 14 % poveča svoj delež v ključni ciljni skupini starih med 18 in 35 leti. V snovanju te akcije  je Mercator sodeloval z agencijo ArnoldVuga, ki je s tem konceptom zmagala na natečaju spomladi 2017. K uspehu kampanje so poleg naročnikovih in agencijskih strokovnjakov veliko prispevali režiser TV-spota Sašo Podgoršek, fotograf Primož Bregar in skladba No Roots nemške pevke Alice Merton.


 


Nazaj
 


 
 
 
back to top